Sms'er til andre kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Det er også min indstilling, men åbenbart ikke hans indstilling

Altså vis han sletter OG skriver hendes ind under et falsk navn så ville jeg dælme sætte foden i... vil han slet ik vise hvad de skriver om osv?

Selvom det ikke er den indstilling han har til det, synes jeg at han må respektere at det er din, og var der ikke noget at skjule burde han jo ikke have noget imod det... jeg kræver her hjemme at man spiller med åbne kort.

Har man venner som jeg ikke skal møde eller sms, fb bekendte som jeg ikke skal se eller kende til så bør min samlever heller ikke ha de venner eller samtaler...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvad med, stille og roligt at snakke om det. Sig til ham "jeg ved godt du siger der ikke foregår noget, men når du insisterer på at jeg ikke må se hvad i skriver overhovedet, så bliver jeg altså pisse nervøs og ked af det!" "Hvis der virkelig ikk foregår noget, så kan jeg vel godt få lov at skimme de beskeder, så jeg kan slappe af" 

han MÅ da kunne forstå at du bliver mistænkelig når han gør alt for at skjule det. 

Anmeld

28. november 2013

et-ønske

Det ville jeg på INGEN måde acceptere!! Det ved jeg heldigvis også at min mand heller ikke ville....
I min verden har man ikke interesse for andre når man er i et forhold!

Anmeld

28. november 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Så en pb Face (uden at læse den) hvor der stod: virker din Tlf igen?
Da jeg nævnte det, havde han slettet tråden og han har ikke vist mig sms'erne, så jeg har en chance for at vurdere hvad det er.
Ja faktisk er hun kodet ind under et andet navn i hans Tlf-bog

øv, det lyder klart som om han laver noget der ikke skal foregå. Har hans Tlf været i stykker? Eller har han mon brugt det som undskyldning for at hun ikke skal ringe/skrive mens du er der ? 

Anmeld

28. november 2013

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

øv, det lyder klart som om han laver noget der ikke skal foregå. Har hans Tlf været i stykker? Eller har han mon brugt det som undskyldning for at hun ikke skal ringe/skrive mens du er der ? 

Den har været til rep, men han havde en låne Tlf. (Han havde smadret skærmen) så det vidste hun jo så...

Anmeld

28. november 2013

Zelinasmor

Min kæreste skriver med 3-4 tøser jeg aldrig har mødt. 1 af dem har han heller ikke selv mødt. Det kan være nogle han kender igennem world of warcraft osv. og så chatter de  privat på facebook. Jeg glor ikke i min kærestes beskeder med mindre jeg er usikker på mig selv. Jeg har bedt om lov 2 gange hvis vi har været uvenner. Men ellers ikke. Kan ikke se hvad hans private beskeder vedkommer mig.  Jeg skriver også med andre fyre. Også et par stykker jeg aldrig har mødt. Vi har skrevet sammen siden min kæreste og jeg fandt sammen for 3 år siden. 

Vi skriver faktisk bare om hverdags ting. Jeg ville vælge at stole på min kæreste eller gå fra ham. Et forhold på usikkerhed holder ikke i længden.

Anmeld

28. november 2013

jydeinden

her i huset skriver min kæreste også med piger han ikke har mødt, og ved også han har flere veninder jeg ikke har mødt, Men jeg kan til en hver tid få lov at se beskederne hvis jeg ønsker.. har jeg dog endnu aldrig haft lysten til.

Anmeld

28. november 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Hejsa
Lige et lille og kort spørgsmål, hvordan ville I have det hvis jeres mand/kæreste sms'ede/ skrev pb'er på Face med en anden kvinde?

Altså ikke en veninde, men en han havde mødt en gang og du aldrig havde mødt hende....
(Hun bor på Sjælland og vi bor i Jylland)

Jeg er i den situation, at det gør min kæreste, han har fortalt kort at de bare skriver om dagligdages ting, men alligevel har han ikke vidst mig deres beskeder.
Jeg har det lidt stramt med det og forstår ikke helt hvad han får ud af det (udover en ked mig) men ja er det rimeligt jeg bliver ked af/skuffet eller er det ganske normalt mænd gør sådan?

Ville også blive mega ked og til sidst mistænksom, for ja... En kvinde... Kan han ikke bruge sine drenge venner
Min mand snakker generelt ikke med andre end mig og hans forældre om kedelige og hverdagsting, så ville blive lidt paf hvis han pludselig skrev med andre

Anmeld

28. november 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Så en pb Face (uden at læse den) hvor der stod: virker din Tlf igen?
Da jeg nævnte det, havde han slettet tråden og han har ikke vist mig sms'erne, så jeg har en chance for at vurdere hvad det er.
Ja faktisk er hun kodet ind under et andet navn i hans Tlf-bog

Jeg ville indsætte meget RØDE alarmklokker ind her som smiley hvis de var her! 

Anmeld

28. november 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Jeg ved næsten ikke hvordan jeg skal prøve at forklare min holdning..

Min mand har ret til en liv uden mig, og omvendt...

Jeg kan slet ikke se hvordan min eller min mands verden skulle kunne hænge ordentlig sammen hvis vi ikke måtte have venner af det modsatte køn. TILLID må være nøgleordet - altså jeg stoler på min mand, og jeg regner da med at han også stoler på mig

Og jeg ville ærligt talt føle mig en anelse stødt hvis min mand kom og bad mig om at måtte se mine sms´er private FB beskeder - og svaret ville ganske enkelt være NEJ... For det er MINE beskeder. Og jeg kunne aldrig drømme om at bede om det, til ham.

Man vil aldrig kunne forhindre utroskab, hvis den anden part har tænkt sig at gøre det, så gør de det... Men man kan skabe et så godt fundament, for at det IKKE sker, via tillid, og respekt.

Kh Mom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.