Sms'er til andre kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.984 visninger
47 svar
59 synes godt om
28. november 2013

Anonym trådstarter

Hejsa
Lige et lille og kort spørgsmål, hvordan ville I have det hvis jeres mand/kæreste sms'ede/ skrev pb'er på Face med en anden kvinde?

Altså ikke en veninde, men en han havde mødt en gang og du aldrig havde mødt hende....
(Hun bor på Sjælland og vi bor i Jylland)

Jeg er i den situation, at det gør min kæreste, han har fortalt kort at de bare skriver om dagligdages ting, men alligevel har han ikke vidst mig deres beskeder.
Jeg har det lidt stramt med det og forstår ikke helt hvad han får ud af det (udover en ked mig) men ja er det rimeligt jeg bliver ked af/skuffet eller er det ganske normalt mænd gør sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

B&J

jeg vil også have det mærkeligt, for alle de kvinder min kæreste skriver med er fra skolen eller arbejdet og ingen skjul.

jeg skriver også med en gammel ven gennem 10år det skal siges jeg har aldrig mødt ham gutten, men intet skjult når jeg skriver med ham og min kæreste viste det da vi begyndte at komme sammen, tror du skal snakke lidt med din kæreste om der er mere i det eller det er en hemmelig flirt han har gang i eller det bare er ven

Anmeld

28. november 2013

Lotus86

Det ville jeg have mega dårligt med, og var blevet stik tosset.

Anmeld

28. november 2013

isabellasmor

Alt det der holde skjul værk, det får mig personligt, simpelthen til at tro det værste. Og af bitter erfarring, aldrig uden grund. Desværre. Jeg ville faktisk forlange at se deres samtale. Kan man se det er uskyldigt, så behøver man jo ikke nærstudere, men det andet holder ikke. Du vil blive ved at grue over det indtil du "eksplodere" og det er jo bestemt ikke sundt for et parforhold! hvis det er uskyldigt, så må det vel også være i din kærestes interesse, at få manet din nervøsitet til jorden, tænker jeg? 

Anmeld

28. november 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Hejsa
Lige et lille og kort spørgsmål, hvordan ville I have det hvis jeres mand/kæreste sms'ede/ skrev pb'er på Face med en anden kvinde?

Altså ikke en veninde, men en han havde mødt en gang og du aldrig havde mødt hende....
(Hun bor på Sjælland og vi bor i Jylland)

Jeg er i den situation, at det gør min kæreste, han har fortalt kort at de bare skriver om dagligdages ting, men alligevel har han ikke vidst mig deres beskeder.
Jeg har det lidt stramt med det og forstår ikke helt hvad han får ud af det (udover en ked mig) men ja er det rimeligt jeg bliver ked af/skuffet eller er det ganske normalt mænd gør sådan?

Ville have det på samme måde. Og min kæreste sad også og sagde det var hans veninder hvor jeg har sagt det er ikke veninder når du aldrig har mødt dem. Også har han spurgt om han måtte skrive med sin gamle bolleveninde. Hvor jeg bare sagde hvordan ville du have det hvis jwg skrev med en gammel bollevenne

Anmeld

28. november 2013

Elgaard73

Jeg syntes at det kommer helt an på hvad de beskeder indeholder. Jeg skelner som sådan ikke til, hvad køn min mand's venner har, da jeg tror på, at det er sundt for begge parter at have venner af det modsatte køn.

Men har beskederne flirtende eller lummert indhold, og han bevist skjulte dem for mig, ville jeg reagere. Altså, hvis man har gang i noget, som man føler man er nød til at skjule for sin partner, så er der jo noget galt.

Har han blankt afvist, at vise dig beskederne, eller er han bare ikke kommet og vist dig dem uopfordret? Syntes at der forskel på de to ting.

Anmeld

28. november 2013

stjernehimmel

Jeg har den indstilling at kan/må ens partner ik se hvad man skriver om så er det for mig et klart signal om der er noget på færde...

Men det er jo min indstilling til det :-)

Anmeld

28. november 2013

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

Jeg syntes at det kommer helt an på hvad de beskeder indeholder. Jeg skelner som sådan ikke til, hvad køn min mand's venner har, da jeg tror på, at det er sundt for begge parter at have venner af det modsatte køn.

Men har beskederne flirtende eller lummert indhold, og han bevist skjulte dem for mig, ville jeg reagere. Altså, hvis man har gang i noget, som man føler man er nød til at skjule for sin partner, så er der jo noget galt.

Har han blankt afvist, at vise dig beskederne, eller er han bare ikke kommet og vist dig dem uopfordret? Syntes at der forskel på de to ting.

Så en pb Face (uden at læse den) hvor der stod: virker din Tlf igen?
Da jeg nævnte det, havde han slettet tråden og han har ikke vist mig sms'erne, så jeg har en chance for at vurdere hvad det er.
Ja faktisk er hun kodet ind under et andet navn i hans Tlf-bog

Anmeld

28. november 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Jeg har den indstilling at kan/må ens partner ik se hvad man skriver om så er det for mig et klart signal om der er noget på færde...

Men det er jo min indstilling til det :-)

Det er også min indstilling, men åbenbart ikke hans indstilling

Anmeld

28. november 2013

Elgaard73

Anonym skriver:

Så en pb Face (uden at læse den) hvor der stod: virker din Tlf igen?
Da jeg nævnte det, havde han slettet tråden og han har ikke vist mig sms'erne, så jeg har en chance for at vurdere hvad det er.
Ja faktisk er hun kodet ind under et andet navn i hans Tlf-bog

Okay, kan godt se at det virker lidt creepy... At han giver hende et andet navn, tyder jo kraftigt på at han prøver at skjule hende for dig. Det med at tråden/samtalen er slettet, ville jeg måske ikke tage så tungt. Men det er også fordi at jeg selv sletter tråde/samtaler i øst og vest, uden at der ligger noget til grund for det. 

Måske I skal have en lidt alvorlig snak om hvor grænserne går...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.