Sms'er til andre kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Det er jo slet ikke problemet. Problemet er at han tydeligt prøver at skjule at han taler med hende. Hvis han var åben og fortalte om hende og evt lidt af hvad de skriver om, så ville ts nok være en del mere rolig.

og man er vel også interesseret i at gøre sin partner tryg, og når nu det egentlig ikke er sværere end som så, hvorfor så være så stædig?

Lige præcis... Gid han havde samme indstilling som dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2013

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Alt det der holde skjul værk, det får mig personligt, simpelthen til at tro det værste. Og af bitter erfarring, aldrig uden grund. Desværre. Jeg ville faktisk forlange at se deres samtale. Kan man se det er uskyldigt, så behøver man jo ikke nærstudere, men det andet holder ikke. Du vil blive ved at grue over det indtil du "eksplodere" og det er jo bestemt ikke sundt for et parforhold! hvis det er uskyldigt, så må det vel også være i din kærestes interesse, at få manet din nervøsitet til jorden, tænker jeg? 

Du har helt ret - jeg har givet ham et hint for selv at gøre noget, men enden forstod han det ikke eller så "ville han ikke forstå det"

Anmeld

29. november 2013

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Ville også blive mega ked og til sidst mistænksom, for ja... En kvinde... Kan han ikke bruge sine drenge venner
Min mand snakker generelt ikke med andre end mig og hans forældre om kedelige og hverdagsting, så ville blive lidt paf hvis han pludselig skrev med andre

Åbenbart dur drengevennerne ikke til det. -hun må jo givet ham et eller andet der er ekstrem vigtig... Så vigtig det er værd at risikere vores forhold for

(Han må gerne skrive med hende, hvis det IKKE var SÅ hemmeligt og hendes navn skal være under et alias)

Anmeld

29. november 2013

Faith

Det ville jeg have det rigtig skidt med. Synes faktisk overhovedet ikke det er acceptabelt.

Anmeld

29. november 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Det ville jeg have det rigtig skidt med. Synes faktisk overhovedet ikke det er acceptabelt.

Tak. Mener du sms'er sådan til alle kvinder/veninder eller lige hende her ?

Altså min holdning er, at skrive med andre kvinder/mænd som sådan er fint nok, hvis de er en del af vennekredsen. Men at skrive med "fremmede" (han har mødt hende en gang) er sådan noget teenageagtige halløj, som man bør være kommet over, når man er midt i 30'erne.

Anmeld

29. november 2013

modesty

Anonym skriver:

Hejsa
Lige et lille og kort spørgsmål, hvordan ville I have det hvis jeres mand/kæreste sms'ede/ skrev pb'er på Face med en anden kvinde?

Altså ikke en veninde, men en han havde mødt en gang og du aldrig havde mødt hende....
(Hun bor på Sjælland og vi bor i Jylland)

Jeg er i den situation, at det gør min kæreste, han har fortalt kort at de bare skriver om dagligdages ting, men alligevel har han ikke vidst mig deres beskeder.
Jeg har det lidt stramt med det og forstår ikke helt hvad han får ud af det (udover en ked mig) men ja er det rimeligt jeg bliver ked af/skuffet eller er det ganske normalt mænd gør sådan?

Jeg synes det er meget svært at vurdere situationen.

Jeg kender ikke din mand, ved ikke hvad han er for en type. Ved ikke hvilket tillidsbrud der før er sket, som du nævner. Ved ikke hvad du er for en type? Umiddelbart virker du lidt usikker hvis du ikke snakker åbent med ham om det her, men skriver på et forum i stedet? Er det korrekt opfattet?

Har du spurgt ham om du må læse beskederne? Har du fortalt ham at deres relation gør dig usikker?

Jeg er slet ikke enig i holdningen at hvis en mand skjuler noget, så må det være fordi han gør noget forkert. Mange mænd er enormt konfliktsky og rædselsslagne for at såre deres kvinder. De kan lyve og skjule ting udelukkende fordi de er bange for en konfrontation. Det betyder ikke at de gør noget forkert. 

Men jeg ville også blive mistænksom hvis min mand skjulte en veninde under et andet navn. Om det er fordi han har gang i noget forkert, eller fordi han er bange for at du vil overreagere på noget som er helt uskyldigt, det er ikke til at vide.

Mit råd er: Snak med ham, stille og roligt. Vær ærlig omkring dine følelser.

Personligt ville jeg finde det dybt grænseoverskridende hvis min mand bad om at se personlige beskeder mellem en ven og mig - men det er jo kun dig der kan vurdere om du har behov for at gøre det krav.

Anmeld

29. november 2013

Faith

Anonym skriver:

Tak. Mener du sms'er sådan til alle kvinder/veninder eller lige hende her ?

Altså min holdning er, at skrive med andre kvinder/mænd som sådan er fint nok, hvis de er en del af vennekredsen. Men at skrive med "fremmede" (han har mødt hende en gang) er sådan noget teenageagtige halløj, som man bør være kommet over, når man er midt i 30'erne.

Er helt enig. At skrive med venner af det modsatte køn er der intet galt i. Men hvis man har behov for at holde det hemmeligt, skjule beskeder osv, så er det straks en anden sag. Og især fordi det er med en vildt fremmed.

Anmeld

30. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Hej ts.
Er du generelt i jeres parforhold jaolux eller kontrollerende? Bliver du ked af det hvis han taler meget positivt om andre kvinder han har mødt på arbejde eller lignende? For så tænker jeg at han måske bare vil undgå at du bliver ked af det eller sur?
Tænker også hvordan fandt du ud af at hun har fået et alis? Har du kigget i hans mobil eller fortalte han det selv?

Nu nævner du at han har brudt din tillid før. Kan det være han er bange for at du drager nogle forhastede konklusioner netop grundet fortiden og han derfor syntes det var nemmere at skjule?

Men jeg kan godt forstå dig. Det er da mistænkelig adfærd. Jeg ville også synes det var underligt og blive mistroisk, men jeg ville nu også konfrontere min kæreste hvis jeg synes hans adfærd er "mystisk".

Jeg tænker at I evt. kan få talt det igennem. Hvem er denne kvinde? Hvor har han mødt hende? Hvorfor har han følt behov for at skjule denne kontakt?

Så tal med ham uden at være angribende, men fortæl at du ganske enkelt ikke forstår hvorfor han har følt behov for at skjule denne nye kontakt og du lige nu har et stort behov for at få svar på det, da du ellers vil forblive i følelsen af at der er noget mere ved den her kvinde og det jo uden tvivl vil påvirke jeres forhold.

Anmeld

30. november 2013

Newsence

Jeg har prøvet hvor manden slettede beskeder og det var utroskab. At han sletter dem ja sorry det betyder han godt ved han har gang i noget han ikke må. Såre simpelt. Og det er en kvinde - læg to og to sammen det er ihvertfald ikke hverdags ting de snakker om og han vil ikke beskytte hende. For du kender hende jo ikke. Den er gal søde spørgsmålet er blot hvor galt den er endnu...

Han sletter og han ved selv godt den er forkert. Enten må han gå til bekendelse og skaffe dig de SMS igen ( jo det kan man ) eller også må du smutte for han holder dig for nar og det har du sgu ikke fortjent.

At holde noget skjult og slette beskeder fra andre uanset kønnet er et bevis på at han ikke tar jeres forhold alvorligt for så holder man INTET skjult

Anmeld

30. november 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Er du sikker på, at deres tråd på fb er slettet? Hvis man trykker ''slet'' ender de altså bare i ''arkiverede''

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.