Anonym skriver:
Han er meget interesseret i støvsuger og det har jeg købt men han få ikke nok han elsker den og kan lege med den hele dage og det larmer ned under.. Og så er det i køkken han gå og tage alle ting i skab. I legeplads har de mange legetøj og han vil kun gynge og når jeg prøver st få ham at lege i sand kasse kigger han på sin hånd og græder. Herhjemme er han vild dreng lege med bold og hopper på sofa seng og ser i spejl og laver ny ansigt udtryk
Lyder meget ligesom vores dreng. Han vil også helst de lidt "vildere" ting. Og ja, det larmer måske nedenunder når han leger med stævsuger eller hopper rundt, men børn larmer!! sådan er det bare 
vi har også underboer og jeg er imponeret over at de ikke har henvendt sig endnu, for vores dreng larmer virkelig meget til tider. Fx havde han en periode hvor det sjoveste var at lukke dørene, men han kunne ikke finde ud af at gøre det roligt så de blev smækket i og larmede helt vildt! Og her igår dansede han rundt på stuegulvet og faldt på numsen med vilje, det larmede også en del. Men, han leger og det skal han have lov til! Ellers må man flytte til et sted uden underboer. 
men hvad er problemet egentlig i at han fx kun vil gynge på legepladsen? Er det fordi er DU synes det er kedeligt? For så vil jeg sige, at det handler om at lege med børnene på DERES præmisser, når de er så små. Alt andet nytter ikke. Og jeg lover dig at der nok skal komme en fase hvor han kun vil rutsje eller grave eller noget andet. 
Anmeld