Bord og tegne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.830 visninger
51 svar
37 synes godt om
23. november 2013

Anonym trådstarter

Hej alle sammen mit barn er 17 mdr må han gerne sidde på stol med bord. Jeg har set en fra IKEA koster 139kr.

jeg vil høre om han også må sidde og tegne for jeg har aldrig lad han tegne . Men nu er han jo 17 mdr . er der noget jeg skal være opmærksomhed?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hej alle sammen mit barn er 17 mdr må han gerne sidde på stol med bord. Jeg har set en fra IKEA koster 139kr.

jeg vil høre om han også må sidde og tegne for jeg har aldrig lad han tegne . Men nu er han jo 17 mdr . er der noget jeg skal være opmærksomhed?? 

Hvorfor skulle han ikke måtte det? Og hvorfor måtte han ikke tegne?

Anmeld

23. november 2013

mor88

Anonym skriver:

Altså, selvfølgelig må han sidde ved et bord?? Det gør han vel også når han spiser? Det behøver ikke nødvendigvis være et børnebord/stol.
Selvom vi har et børnebord og stole, så kan vores datter bedst lide at sidde i trip trap stolen ved køkkenbordet og tegne

Og ja, han må gerne tegne. Det er han slet ikke for lille til. Jeg vil dog råde dig til at købe nogle farver, der kan vaskes af tøj/bord/vægge og hvad andet børn kan finde på at tegne på og pas på at han ikke spiser farverne.

Anmeld

23. november 2013

TNBC

Anonym skriver:

hvorfor må han ikke tegne? det er da godt for deres motorik for hænderne? Jeg har da tit siddet med børn på 1år, og tegnet. de synes det er sjovt og de lære at bruge deres hænder.

og hvorfor skulle han ikke måtte sidde på en stol ved et bord? Jeg gætter på at det er børnemøbler, det er jo beregnet til børn, og at de kan have det sjovt, for de kan selv sætte sig på stolen.

Anmeld

23. november 2013

Dorthe1986

Min dreng fik sine første tusser lige inden han var 1 år og går ud fra du spørger om dit barn må sidde på sådan en ministol? Men der er såmænd ikke noget de må/ikke må. Det handler jo bare om at han skal kunne sidde stabilt og alene, hvilket han da bør kunne i en alder af 17 mdr. Og selv komme op og ned, hvilket heller ikke burde være et problem. Men det er helt klart en fordel at få ham i gang med farver og papir, alt det han gider, for det er så godt for udvikling af hjernen :-)

Anmeld

23. november 2013

Anonym trådstarter

tak for jeres svar. Det ikke fordi han ikke må, jeg vidste bare ikke hvornår han må begynde... jeg vil også vide hvilken slags tusser det skal være?? Jeg køber snart børne bord til ham så jeg kan lære ham noget nyt.

Anmeld

23. november 2013

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Altså, selvfølgelig må han sidde ved et bord?? Det gør han vel også når han spiser? Det behøver ikke nødvendigvis være et børnebord/stol.
Selvom vi har et børnebord og stole, så kan vores datter bedst lide at sidde i trip trap stolen ved køkkenbordet og tegne

Og ja, han må gerne tegne. Det er han slet ikke for lille til. Jeg vil dog råde dig til at købe nogle farver, der kan vaskes af tøj/bord/vægge og hvad andet børn kan finde på at tegne på og pas på at han ikke spiser farverne.

Hvilken tusser??

Anmeld

23. november 2013

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Min dreng fik sine første tusser lige inden han var 1 år og går ud fra du spørger om dit barn må sidde på sådan en ministol? Men der er såmænd ikke noget de må/ikke må. Det handler jo bare om at han skal kunne sidde stabilt og alene, hvilket han da bør kunne i en alder af 17 mdr. Og selv komme op og ned, hvilket heller ikke burde være et problem. Men det er helt klart en fordel at få ham i gang med farver og papir, alt det han gider, for det er så godt for udvikling af hjernen :-)

Han er meget dygtig og lære hurtigt jeg er bare forsigtigt. jeg tænkt vare lige pludselig hov må den alder tegne for da tænkt jeg slet ikke på.  

Han gå ikke i vuggestue jeg passer ham selv

Anmeld

23. november 2013

san

Anonym skriver:

tak for jeres svar. Det ikke fordi han ikke må, jeg vidste bare ikke hvornår han må begynde... jeg vil også vide hvilken slags tusser det skal være?? Jeg køber snart børne bord til ham så jeg kan lære ham noget nyt.

hvorfor ikke bare en trip trap stol og så op til bordet sammen med dig, så kan du bare ligge en voksdue på Det er super godt motorisk med de stole de selv kan kravle op og ned af og så kan du jo også sidde ordenligt ved et bord og være kreativ sammen med ham.. god fornøjelse

Anmeld

23. november 2013

Dorthe1986

Anonym skriver:

Han er meget dygtig og lære hurtigt jeg er bare forsigtigt. jeg tænkt vare lige pludselig hov må den alder tegne for da tænkt jeg slet ikke på.  

Han gå ikke i vuggestue jeg passer ham selv

Det er nemt at være forsigtig :-) men jeg vil råde dig til at få ham igang med det. Men måske også andre ting du er forsigtige med. Selvfølgelig med ens sunde fornuft ;-). Men man kan nemt komme til at være alt for forsigtig, og så får man måske børn, der selv bliver meget forsigtige :-).

Men forstår godt det er svært at finde rundt i når man passer selv :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.