Bord og tegne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2013

Anonym trådstarter

Billemyre skriver:

Jeg vil anbefale farver (fedtfarver, farveblyanter e.l.) fremfor tuscher.
Med farver skal de bruge flere kræfter, hvilket styrker motorikken og koordinationsevnen
(Det siger de kloge hoveder på mit job nemlig )

Hvad med noget maling også? Evt. fingermaling, for så får han også rigtig gang i sanserne!

Må man godt male ???   Hvilken slags... Ej hvorfor er jeg så bagud�� jeg troede skulle vente ca 2 år ej hvor pinelig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Må man godt male ???   Hvilken slags... Ej hvorfor er jeg så bagud�� jeg troede skulle vente ca 2 år ej hvor pinelig  

Min dreng har malet siden han var 1år. Da dit barn hverken har tegnet eller malet endnu ville jeg ikke starte ud med pensel men med fingermaling. De kan købes i fætter br og er helt ufarlige hvis han kommer det i munden. De har også modellervoks der også er helt ufarligt. Man kan også lave det selv. Du kan Google opskriften

Anmeld

24. november 2013

Anonym skriver:

I skal nok nå det endnu

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Min dreng har malet siden han var 1år. Da dit barn hverken har tegnet eller malet endnu ville jeg ikke starte ud med pensel men med fingermaling. De kan købes i fætter br og er helt ufarlige hvis han kommer det i munden. De har også modellervoks der også er helt ufarligt. Man kan også lave det selv. Du kan Google opskriften

Tusin tak skal nok imorgen købe alle de ting til ham og håber han bliver glad for den...  

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

I skal nok nå det endnu

Håber jeg  

Anmeld

24. november 2013

Anonym skriver:

Tusin tak skal nok imorgen købe alle de ting til ham og håber han bliver glad for den...  

Det skal han nok blive
I starten var det dog kun interessant for min dreng i ca 5-10min. Nu gider han godt i længere tid
I kan også gå en tur og samle sten/blade og male på dem. Så bliver det til en længere aktivitet

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

Det skal han nok blive
I starten var det dog kun interessant for min dreng i ca 5-10min. Nu gider han godt i længere tid
I kan også gå en tur og samle sten/blade og male på dem. Så bliver det til en længere aktivitet

ja jeg glæder mig jeg skal smutte til Br nu de er åben ses og tak 

Anmeld

24. november 2013

Anonym skriver:

ja jeg glæder mig jeg skal smutte til Br nu de er åben ses og tak 

Så lidt. God fornøjelse

Anmeld

24. november 2013

Billemyre

Anonym skriver:

Ork, ja

Jeg har aldrig hørt, at der skulle være regler for sådan noget....
Hvis barnet er for lille, vil det blot ikke få noget ud af det - det er vist eneste konsekvens af at starte "for tidligt"
I mine øjne er det kun en positiv og meget givende ting at få gang i sanserne og finmotorikken med alle mulige hyggelige og sjove sysler!

God fornøjelse med alle de nye aktiviteter

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

Hej igen jeg har købt masser ting til mit barn male voks tegne. Har sidde sammen med ham og viste hvordan han skulle gøre men desværre irritere han mig  lidt. Han tage den fra mig og smider den og skriger han vi ud fra sin stol.. Jeg sad og snakke med ham men han vil ikke og nu sidder han med sin far på sofa.. Jeg troede han vil se nyt ting men han er åbentbar ligeglad. Hvad skal jeg gøre ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.