Bord og tegne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2013

Dorthe1986

Anonym skriver:

Han er meget dygtig og lære hurtigt jeg er bare forsigtigt. jeg tænkt vare lige pludselig hov må den alder tegne for da tænkt jeg slet ikke på.  

Han gå ikke i vuggestue jeg passer ham selv

Jeg købte forresten nogle tusser i fætter br, der hed First Markers fra Crayola. De har runde spidser og kan skyldes af fingrene bare med vand :-) de er fra 12 måneder :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

Anonym trådstarter

san skriver:

hvorfor ikke bare en trip trap stol og så op til bordet sammen med dig, så kan du bare ligge en voksdue på Det er super godt motorisk med de stole de selv kan kravle op og ned af og så kan du jo også sidde ordenligt ved et bord og være kreativ sammen med ham.. god fornøjelse

Ja det er en god ide men han er den type som ikke kan sidde ordentlig selvom jeg laver til ham bælte...  jeg vil gerne prøve imorgen 

Anmeld

24. november 2013

san

Anonym skriver:

Ja det er en god ide men han er den type som ikke kan sidde ordentlig selvom jeg laver til ham bælte...  jeg vil gerne prøve imorgen 

Alt begyndelse er svært, han skal lige lære det tror på ham...

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Jeg købte forresten nogle tusser i fætter br, der hed First Markers fra Crayola. De har runde spidser og kan skyldes af fingrene bare med vand :-) de er fra 12 måneder :-)

Tak for din hjælp jeg køber den på mandag... Og håber han kan lide at tegne han er virkeligt dårlig til at lege med legetøj han smider alt

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

san skriver:

Alt begyndelse er svært, han skal lige lære det tror på ham...

Det skal jeg nok tak

Anmeld

24. november 2013

san

Anonym skriver:

Tak for din hjælp jeg køber den på mandag... Og håber han kan lide at tegne han er virkeligt dårlig til at lege med legetøj han smider alt

ja og det er ikke i orden at de smider rundt med legetøjet, så du må ned på alle fire og vise ham hvordan han leger. begynder han så at kaste med det, må du sige klart og tydligt, at det ikke er i orden, og sådan leger man ikke hvis det så er fordi han ikke gider lege med den ting han kaster, kan du sige det er oki du ikke gider at lege med den, men du skal ikke kaste den, så i stedet for kunne du putte den op i kassen eller på plads, hvor den nu skal stå..

Men det gør du nok også ..

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

san skriver:

ja og det er ikke i orden at de smider rundt med legetøjet, så du må ned på alle fire og vise ham hvordan han leger. begynder han så at kaste med det, må du sige klart og tydligt, at det ikke er i orden, og sådan leger man ikke hvis det så er fordi han ikke gider lege med den ting han kaster, kan du sige det er oki du ikke gider at lege med den, men du skal ikke kaste den, så i stedet for kunne du putte den op i kassen eller på plads, hvor den nu skal stå..

Men det gør du nok også ..

Puha det du siger har jeg gjort siden han var 12 mdr og jeg er næste træt af det. han er så stædig... Men han er dygtigt klog og lær hurtig men på hans måde og når jeg viser ham hvordan man laver LEGO tage han den fra mig og smider han den i kasse og ud og ind igen . 

Anmeld

24. november 2013

Billemyre

Jeg vil anbefale farver (fedtfarver, farveblyanter e.l.) fremfor tuscher.
Med farver skal de bruge flere kræfter, hvilket styrker motorikken og koordinationsevnen
(Det siger de kloge hoveder på mit job nemlig )

Hvad med noget maling også? Evt. fingermaling, for så får han også rigtig gang i sanserne!

Anmeld

24. november 2013

mor88

Anonym skriver:

Hvilken tusser??

F.eks. fra Staedtler det står som oftest på pakken at det kan vaskes af ved 40 grader, nemt at vaske af osv.. Men vi har også dem fra Ikea, træfarverne, og de er nemme at få af, hvis hun tegner på bordet

Anmeld

24. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg ville ikke købe tusser. Jeg ville købe farveblyanter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.