Først et stort

jeg har selv prøvet at gå ned med stress, og det er bestemt ikke sjovt! Du skal passe på dig selv, både for din egen skyld men bestemt også for dit barn og din mands skyld.
Nu ved jeg af gode grunde ikke hvor du bor, men jeg er en del af sind erhvervs "stress"team, hvor man kan få en samtalepartner at snakke med, hvis man er i risikogruppen for stress, er gået ned eller er på vej tilbage til arbejdsmarkedet efter en stresssygemelding. Måske du kunne have gavn af, at tale med en af os? Du er velkomme til at sige til, hvis du har brug for yderligere oplysninger, og du må også gerne skrive en pb, hvis det er bedre for dig, jeg holder dig naturligvis anonym!
Der har for ganske kort tid siden været en tråd herinde om billig mad, ved ikke om det er dig, der har startet den, men der er mange billige retter! En god ide kan være at tage nogle kødfrie dage og ja som en anden skriver bage alt brød selv. Lav det til en hyggeaktivitet med børnene

der er utrolig mange penge at hente og det er ret hyggeligt.

og det kan jo også bruges til DP barnet

Jeg håber snart det lysner for jer

og jeg håber meget at du har en sød og dejlig mand der passer på dig og som du kan snakke med.
Anmeld