Anonym skriver:
Vores kan kun tåle libero men de købes kun på tilbud. Så skal der så også købes allominså allerede der er der røget knap 200 kr
og ikke nok med det så har jeg et dp barn der skal købes bleer og mad til.
men vi gør de ting du nævner, men det der så vælter det hele er at så skal min mand have medicin mod astma og vores barn skal have mod astmatisk bronkitis samt eksem og der kan snildt ryge 500 kr. Og de måneder er det ekstra hårdt for jeg føler ikke vi har noget at leve for.
nu går vi ind i julemåneden. Vi har ikke til julegaver, har dog lavet den aftale med banken at vi køber og så dækker børnepengene det når de kommer i januar. Men vi skal holde jul for mandens far og han er et nærigt røvhul der ikke mener han har nogen penge og han har altså flere end os. Men vi kommer til at betale alt. Jeg har været så streng at jeg har skåret en masse fra. Jeg vil ikke gå i meget minus pga han skal have en stor jul.
Først får du lige en
Det lyder godt nok stramt, og ikke mindst trist at det skal være sådan. Jeg har selv, da jeg boede alene med min datter, været på røven, og det er ikke rart

Min datter fik lungebetændelse, og jeg havde ikke råd til medicinen til hende, og for stolt til at spørge mine forældre. Så jeg gik på apoteket og forklarede dem min situation - jeg fik lov at få medicinen og jeg fik et girokort med derfra, som skulle betales måneden efter.
Hvis du har så lav en indkomst, har I så undersøgt om I kan få evt. delvis friplads på Jeres dagpleje barn?
Derudover ville jeg sige til svigerfar at hvis han skal holde jul hos Jer, skal han betale et beløb eller tage and og mandelgave med - eller hvad der lige passer ind hos jer.
Vi skal også holde jul i år, men vores familier har selv tilbudt at tage diverse med, selvom det ikke er nødvendigt, mener de ikke at vi skal stå med udgiften alene.
Meld ud til Jeres familie hvordan situationen er, måske de kan invitere på aftensmad mv eller lige kommer forbi med en pakke bleer osv.
Håber det hele løser sig for Jer

også inden du går ned med stress, for det lyder ikke godt at du ikke sover om natten - det er virkelig et tegn på at du er stresset