Anonym skriver:
Jeg havde faktisk ikke selv set det som stress. Nu er der jo flere der nævner det. Men havde bare set det som at det kun var fordi det var en lidt hård periode. Jeg har to gange været nede med stress. Den ene gang sov jeg en halv dag væk og ellers bare var dårlig, den anden gang havde jeg det konstant dårlig. Dårlig mave, ondt i maven, kunne ikke spise og ikke sove. Men havde ikke tænkt at dette her kunne være stress igen.
det er rigtig pænt af dig at ville hjælpe. Hvor i landet hører i til?
jeg bruger min mand rigtig meget. Og han har endda valgt at sige at han står for hele økonomien for at jeg ikke skal bekymrer mig om den. Han er bedre til at håndtere sådan noget. Men jeg vil jo skulle med til feks mødet i banken. Og jeg synes ikke jeg magter det. Jeg har det så skidt med det.
Det var ikke mig der lavede den tråd. Og har faktisk ikke set den. Men vil jeg da klart kigge på. Synes egentlig ikke vi bruger en masse på mad, men når der kommer sådan noget som medicin så vælter det hele budgettet. Og det kan virkelig ødelægge meget. Vi har lige haft en hel rugbrøds uge da min mand har arbejdet sent. Og så laver vi mad til flere dage, nogen gange er der nok til vi kan fryse ned og tage det op en anden uge.
Hmm det er jo meget forskelligt hvordan man reagerer på stress, jeg vågnede i panik over arbejde om natten, og kunne ikke sove fordi tankerne tordnede rundt inde i mit hoved... Men det er jo ikke nødvendigvis sådan for dig, det var bare det, der fik mine alarmklokker til at ringe

Vi hører til i Århus, men jeg har faktisk overvejet at snakke med dem om, om man evt, kunne overveje at nogle "konsultationer" kunne foregår over telefonen, evt FaceTime, og det vil jeg gerne undersøge, hvis det er.
Dejligt du har en god mand

jeg ville personligt blive endnu mere stresset over, hvis jeg ikke anede noget om, hvordan økonomien så ud, men du er jo ikke mig, og l skal gøre, hvad der fungerer for jer

Jg ser lige om jeg kan finde tråden til dig