Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
mht at købe stort ind vil jeg sige at vi har at vi køber kød i store familiepakker en gang hver anden eller tredje måned så det ikke er hver uge der skal sættes 50 kr af for at få kød men hver anden eller tredje måned er det så MAX 200 kr for at have både okse, svin/kalv og kylling liggende i fryseren...
derudover kan jeg sagtens følge dig og stressen over situationen...
vi har selv lige haft næsten et helt år med 1200 kr om mdr til ALT efter regninger... inkl. benzin til bilen som er vores eneste mulighed for at komme rundt som familie grundet min kærestes fysiske og psykiske tilstand ikke tillader offentlige transport...
Det har været super hårdt men vi har alle dage haft mad på bordet og følt at vi har levet mere end overlevet...
og fra januar ser det lysere ud da vores ene lån er færdigbetalt, dog er der kommet andre ting på så beløbet der bliver frit ikke er samme som lånets afdrag, men det giver os stadig omkring 800 kr mere hver måned at leve for...
MHT stressymptomer kan jeg virkelig ikke understrege nok hvor vigtigt det er at lytte efter kroppens signaler...
bare lige et par eksempler på hvor galt det kan gå:
Min svigerfar fik 2 hjerneblødninger som følge af stress på sit job, min kæreste en svær depression som de mener har sat spor så han aldrig kommer til at være helt sig selv igen, mig selv der får tarmslyng og astma anfald hvis jeg ikke lytter til de første tegn der er konstant diarre og hovedpine...
Medmindre I har en kæmpe formue og hus så vil du ALTID kunne få minimum halvdelen af en KH også selvom det bestemt ikke er det fedeste men overvej det økonomiske imod dit mentale helbred både nu og fremadrettet...
Hvis du går helt ned med flaget og slet ikke kan lave noget hvordan vil det så se ud for Jer? Er det så måske ikke bedre at kaste håndklædet i ringen nu og måske kunne vende stærkt tilbage et helt menneske om 3-4 måneder fremfor at risikere at ryge helt ned hvor du ikke kommer op igen?
Anmeld