jeg er på KH , men har været det on off i flere år
jeg gik ud af 10 klasse for 9 år siden, gik så dirkete på smedeuddannelsen, men var en uddannelse jeg tog i skub fra min far, ikke en jeg selv ville, men gjorde det ..
jeg fuldførte den og blev udlært i 2009 .
men da min virksomhed jeg arbejde i gik konkurs 1 måned efter jeg blev udlært nåede jeg ikke at optjene de 3 måneders Dagpenge så jeg fik den højeste sats, jeg fik derfor kun lærlingedagpenge, dvs. knap 13000 kroner

men det var fint nok og jeg kunne leve på det, men da jeg var medlem af Dansk metal, skulle jeg betale 1300 om måneden i kontigent, jeg beholdte det dog.
men kort tid efter blev jeg gravid og fik så svær bækkenløsning at jeg ikke kunne komme ud i arbejde
så der var jeg sygemeldt, så var det barsel og da barslen sluttede kom jeg i arbejde i en butik som jeg elskede!!!
var der knapt et år da butikken fik ny chef, og han røvrendte mig direkte
jeg var kun på deltidskontakt, kunne ikke få mere, så mine timer røg længere og længere ned, til sidst arbejde jeg kun 15 timer om ugen ! det kunne jeg ikke leve på og måtte sige op.
fordi jeg sagde op fik jeg hug af min a kasse og så var det slut
de ville ikke hjælpe mig og så måtte jeg melde mig ud for at komme på KH ellers havde jeg ingen penge fået i flere måneder æv
jeg blev igen gravid på prævention og fik straks igen skred i bækkenet og blev sygemeldt
den yngste er nu 1 ½ år gammel.
da han blev 9 måneder og skulle i dagpleje kom jeg ud i kurser, praktiksteder og løntilskudperioder i flere butikker, jeg elskede de fleste steder og græd snot hver gang jeg måtte forlade dem med besked på at de ikke måtte ansætte

til sidst kom jeg ud i en fakta med 6 praktikanter!!! 6!!!! og det var altså ikke nogen stor butik ..
jeg tog fat i Chefen og spurgte direkte hvordan tingende hang sammen ?
hun sagde at de jo fik penge for at have folk som mig rendende, så self fik de så mange ind de måtte,..... WHAT!!
jeg var måløs og slået ned endnu en gang
så i samråd med min jobvejleder, besluttede vi at det skulle jeg ikke stå model mere til,
så nu er det besluttet at jeg skal starte HG
så får jeg butiksuddannelsen, og får forhåbentlig mere held ved så at have uddannelsen..
såå det starter jeg op til til januar

¨
så jeg har kæmpet for at komme ud af KH men jeg har ikke haft den store held desværre. var millimeter fra at komme i mesterlære i en kæmpe detail butik, men desværre måtte deres chef i sidste sekund sige nej pga økonomien i butikken
æv æv æv æv æv
men jeg holder mig stadig gode kontakt med dem, så HÅBER når jeg er færdig på HG at jeg så kan få lov at komme ud til dem