Hjælp til tøj julefrokost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2013

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Køb en stroptop i en anden farve end kjolen (IKKE sort) og hav den indenunden effekten er den samme du får brudt det brede stykke rent visuelt

Tak, havde slet ikke tænkt tanken at man kunne have top inden under

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Avvvv for Søren da Tak må prøve igen imorgen.Og lytte på jeres råd.Det er jo helt andre vegne jeg skal kikke. 

Når man har født skal man over i en ny stil... Min garderobe er også i en overgangsfase

Anmeld

21. november 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Det er der og ja det ville han,hvis han ikke er faldet om af chok inden 

Min mand dør hver gang jeg kommer i en kjole, han kan slet ikke styr mundvandet

Anmeld

21. november 2013

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Min mand dør hver gang jeg kommer i en kjole, han kan slet ikke styr mundvandet

Har kun haft kjole på 1 gang i mit liv, bryllup Så manden ville da falde om.

Anmeld

21. november 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Har kun haft kjole på 1 gang i mit liv, bryllup Så manden ville da falde om.

Så er det på tide

Anmeld

21. november 2013

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Så er det på tide

Ja det har du ret i, men ikke nemt når man er så selvkritisk. kunne godt bruge en stylist der kunne råde hvilken type tøj der passer til min krop. 

Anmeld

21. november 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Ja det har du ret i, men ikke nemt når man er så selvkritisk. kunne godt bruge en stylist der kunne råde hvilken type tøj der passer til min krop. 

Enhver kvinde er sig selv mest kritisk det er derfor man spørger manden om ens røv ser stor ud hahaha

Anmeld

21. november 2013

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Enhver kvinde er sig selv mest kritisk det er derfor man spørger manden om ens røv ser stor ud hahaha

Ha ha korrekt  

Anmeld

21. november 2013

Muffinmus

Er enig med de andre;-) er i øvrigt heller ikke en kjole pige....men springer ud i det i ny og næ. Er slet ikke til business looket kjokemæssigt, heller ikke rigtig flower power eller det sluty...måske en mellemting;-) men tror bare du skal ud og prøve 20 kjoler og så finder du nok en der dur...sådan er det for mig:-) og min mand elsker kjoler som mange andre mænd;-)

Anmeld

21. november 2013

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Er enig med de andre;-) er i øvrigt heller ikke en kjole pige....men springer ud i det i ny og næ. Er slet ikke til business looket kjokemæssigt, heller ikke rigtig flower power eller det sluty...måske en mellemting;-) men tror bare du skal ud og prøve 20 kjoler og så finder du nok en der dur...sådan er det for mig:-) og min mand elsker kjoler som mange andre mænd;-)

Tak. Ja det er nok rigtig. Vælger kjole fra da jeg ikke kan finde nogle jeg syntes passer. Men ja manden ville sikkert elske det. Men med kjoler kommer et andet problem - sko. Kan ikke gå i højhælet hvilket jo passer til kjoler. Er mere til jeans og sneakers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.