Hjælp til tøj julefrokost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2013

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Du har en rigtig flot figur!!! Vil gerne anbefale et højtaljet nederdel, ser starter lige under brystet og slutter over knæene og så en åben skjorte med top indenunder eller en "poset" top ned i!!!!
Det har HM meget af!!!

Ej tak, syntes jeg langt fra selv. Kan slet ikke finde tøj der klær mig. Og ville gå langt uden om de ting du nævner. Ville tage en løs skjorte på som skjuler de ting jeg er mindre tilfreds med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2013

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Nogle eksempler på hvad jeg tror du kan bruge:

Hvor er de fundet henne ?

Anmeld

21. november 2013

mor88

Er vild med nr 3 Dog er jeg ikke til vhals syntes jeg bliver så bar og blottet på brysterne

Min mor har det på samme måde som dig med ikke at blotte brysterne.. Jeg har næsten ingen bryster, så kender ikke til problemet :p men min mor har en lignende krop som din, og hun klær altså også bedst v-hals. Hun plejer så at tage en top på indenunder, så hun ikke føler sig så blottet

Anmeld

21. november 2013

mor88

Anonym skriver:

Hvor er de fundet henne ?

Zalando

Anmeld

21. november 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Ej tak, syntes jeg langt fra selv. Kan slet ikke finde tøj der klær mig. Og ville gå langt uden om de ting du nævner. Ville tage en løs skjorte på som skjuler de ting jeg er mindre tilfreds med.

Nej nej nej, så kommer du jo til at se stor ud!! Med en poset bluse i sådan en nederdel ser man ikke de små fejl... Finder lige et billede til dig.

Anmeld

21. november 2013

Anonym trådstarter

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Det vil bare gi dig så meget mere figur.. Jeg ligner dig fuldstændig i statur og knælængte, noget krøl værk over maven og v hals får mig til at se 10kg lettere ud. Har lige købt en underkjole i shape wear den er guld værd.. En a line kjole ku os være fin eller jeans, sort top og en af de mange fede palliet blasere der er fremme lige nu

Er sikker på du har ret. Jeg er bare slet ikke tilfreds med min figur og aner ikke hvad der klær mig og ej. Så går langt uden om de fleste kjoler og finder som regel dem der slet ikke passer til mig. Men vil tage de råd til mig og gå efter det.

Anmeld

21. november 2013

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Min mor har det på samme måde som dig med ikke at blotte brysterne.. Jeg har næsten ingen bryster, så kender ikke til problemet :p men min mor har en lignende krop som din, og hun klær altså også bedst v-hals. Hun plejer så at tage en top på indenunder, så hun ikke føler sig så blottet

Ok tak, det må jeg prøve at gå efter i stedet for Top under sådan en kjole ? Troede jeg ikke man kunne. Er helt på bar bund Når det kommer til pænt tøj.

Anmeld

21. november 2013

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Nej nej nej, så kommer du jo til at se stor ud!! Med en poset bluse i sådan en nederdel ser man ikke de små fejl... Finder lige et billede til dig.

Du har ret Men kan bare slet ikke finde ud af,hvad jeg skal gå efter. Går aldrig i pænt tøj. Og køber sjældent nyt da jeg ikke kan finde noget jeg syntes passer til mig. 

Anmeld

21. november 2013

mor88

Anonym skriver:

Ok tak, det må jeg prøve at gå efter i stedet for Top under sådan en kjole ? Troede jeg ikke man kunne. Er helt på bar bund Når det kommer til pænt tøj.

Prøv dig frem! Tag ud og prøv nogle kjoler, du aldrig ville vælge måske bliver du positivt overrasket

Anmeld

21. november 2013

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Zalando

Ok tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.