Hjælp til tøj julefrokost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2013

Anonym trådstarter

Pigent skriver:

Den er okay, måske lidt for lang. Men du kan godt tag den på, men så ville jeg tag en farverig cardigan og en hudfarvet strømpebukser

Ellers ville jeg tag et par pæne sort bukser, en flot løs bluse også en cardigan

Syntes selv den er lidt for lang . Skulle gå lige over knæet. Ja de sorte er ikke pæne men lige det eneste jeg havde i huset Må prøve igen i morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2013

Muffinmus

Anonym skriver:

Tak. Ja det er nok rigtig. Vælger kjole fra da jeg ikke kan finde nogle jeg syntes passer. Men ja manden ville sikkert elske det. Men med kjoler kommer et andet problem - sko. Kan ikke gå i højhælet hvilket jo passer til kjoler. Er mere til jeans og sneakers

Jep, det samme her... Er ved at brække anklerne bare af at SE på andre piger og deres elendige men smukke fodtøj. Ja, de ødelægger kroppen, ja de ødelægger fusserne og kan man gå i dem, hvilket mange piger IKKE kan, men stavrer i dem, så er de smukke, fede og uundværlige men har stort set intet pænt fodtøj til kjoler, burde investere i nogle så de er der hvis det skulle blive nødvendigt, men så snakker vi altså ikke 12 cm hæle, men måske 5

Anmeld

22. november 2013

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Jep, det samme her... Er ved at brække anklerne bare af at SE på andre piger og deres elendige men smukke fodtøj. Ja, de ødelægger kroppen, ja de ødelægger fusserne og kan man gå i dem, hvilket mange piger IKKE kan, men stavrer i dem, så er de smukke, fede og uundværlige men har stort set intet pænt fodtøj til kjoler, burde investere i nogle så de er der hvis det skulle blive nødvendigt, men så snakker vi altså ikke 12 cm hæle, men måske 5

Hi hi det samme her. Syntes det ser drøn godt ud, men aghh det kan jeg ikke mester. Og tror næppe min ryg vil takke mig. Endte med en gamle skjorte og jeans. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.