Hjælp til tøj julefrokost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Ej tak, syntes jeg langt fra selv. Kan slet ikke finde tøj der klær mig. Og ville gå langt uden om de ting du nævner. Ville tage en løs skjorte på som skjuler de ting jeg er mindre tilfreds med.

Håber du kan følge hvor jeg vil hen, med "det posede" look
Og så lige shapewear under.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2013

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Prøv dig frem! Tag ud og prøv nogle kjoler, du aldrig ville vælge måske bliver du positivt overrasket

Haha så kunne jeg prøve dem alle,går aldrig i kjole. 

Anmeld

21. november 2013

L&V

Anonym skriver:

Er sikker på du har ret. Jeg er bare slet ikke tilfreds med min figur og aner ikke hvad der klær mig og ej. Så går langt uden om de fleste kjoler og finder som regel dem der slet ikke passer til mig. Men vil tage de råd til mig og gå efter det.

Tror jeg vi er mange der ik er.. To børn har bestemt os kastet mig lidt ud af den hva angår tøj..

Har du ik en veninde der er skide go til det eller har en go stil? Så ska i da bare ud og prøve eller få en ekspedient til at style dig. Tit ska man os bare lige vende sig til det fordi det er uden for ens normale trykke rammer

Anmeld

21. november 2013

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Håber du kan følge hvor jeg vil hen, med "det posede" look
Og så lige shapewear under.

Syntes det er rigtig fint kan godt li nr 3.Ja faktisk dem alle men aldrig noget jeg ville vælge Ville da slet ikke mene jeg kan bære det.

Anmeld

21. november 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Syntes det er rigtig fint kan godt li nr 3.Ja faktisk dem alle men aldrig noget jeg ville vælge Ville da slet ikke mene jeg kan bære det.

Nu sparker jeg sig lige i røven.!!! Ud!!! Og prøv de sæt, og få evt en HM dame til at hjælpe. Dig, og rose dig selvfølgelig kan du bærer det!!!

Anmeld

21. november 2013

Anonym trådstarter

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Tror jeg vi er mange der ik er.. To børn har bestemt os kastet mig lidt ud af den hva angår tøj..

Har du ik en veninde der er skide go til det eller har en go stil? Så ska i da bare ud og prøve eller få en ekspedient til at style dig. Tit ska man os bare lige vende sig til det fordi det er uden for ens normale trykke rammer

Det har du nok ret i.Nej desværre ikke. Og er ikke god til at bede ekspedienterne om hjælp,da jeg er flov over min krop.

Anmeld

21. november 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Eller slæb manden med hvis der er sådan en, så bliver du sikkert gramset på

Anmeld

21. november 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Er vild med nr 3 Dog er jeg ikke til vhals syntes jeg bliver så bar og blottet på brysterne

Køb en stroptop i en anden farve end kjolen (IKKE sort) og hav den indenunden effekten er den samme du får brudt det brede stykke rent visuelt

Anmeld

21. november 2013

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Nu sparker jeg sig lige i røven.!!! Ud!!! Og prøv de sæt, og få evt en HM dame til at hjælpe. Dig, og rose dig selvfølgelig kan du bærer det!!!

Avvvv for Søren da Tak må prøve igen imorgen.Og lytte på jeres råd.Det er jo helt andre vegne jeg skal kikke. 

Anmeld

21. november 2013

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Eller slæb manden med hvis der er sådan en, så bliver du sikkert gramset på

Det er der og ja det ville han,hvis han ikke er faldet om af chok inden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.