Hjælp til tøj julefrokost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Du ser ikke tyk ud! Men du skal have bare ben/hudfarvet nylonstrømper på, det vil se meget flottere ud til den længde kjolen har og så på med et par fine sko 

Tak syntes jeg Ikke bare ben. Men var de eneste jeg lige havde i huset, bruger aldrig sådan noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2013

Anonym trådstarter

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Den har et helt forkert snit til dig. V hals vil klæ dig bedre, lidt kortere og lidt struktur, print eller andet vil skjule maven lidt også drop de sorte leggings

Er heller ikke tilfreds med kjolen bl.a længden. Er ikke så meget til vhals syntes det bliver for åben i halsen. Men ja du har ret. Går aldrig i kjolen da det slet ikke klær mig

Anmeld

21. november 2013

2babygirls

Ej det må jeg lige kikke på Fandt denne sorte kjole i skabet en ny jeg købte i sommers. Men syntes jeg ser tyk ud.  

Du har en rigtig flot figur!!! Vil gerne anbefale et højtaljet nederdel, ser starter lige under brystet og slutter over knæene og så en åben skjorte med top indenunder eller en "poset" top ned i!!!!
Det har HM meget af!!!

Anmeld

21. november 2013

mor88

Anonym skriver:

Er lige anno da jeg faktisk syntes det er lidt pinligt. Sagen er den jeg er inviteret til julefrokost i morgen, ikke noget vildt men sammen med en håndfuld andre tøser. Jeg er blank når det kommer til påklædning. Ejer ikke et stykke " pænt " tøj. Har ledt byen tynd idag uden held . Syntes ikke jeg kan finde noget der passer Min figur har lidt for meget fylde foroven og på maven. Havde selv tænkt et par jeans ( stramme ) og en skjorte . 

Nogle eksempler på hvad jeg tror du kan bruge:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. november 2013

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Du er IKKE tyk! Men kjolens form passer ikke til din krop. Du har slanke ben, som skal vises frem det, at kjolen slutter lige ved knæet gør, at din krop ser større ud end den er, pga at du har slanke ben. Og da kjolen har tshirt ærmer, får det også overkroppen til at se større ud. Du kan godt bære en kjole med den krop, men min mening er, at kjolen skal slutte lidt længere oppe. Ikke en lårkort, men en lidt kortere udgave. Og så skal du have en kjole uden ærmer, og evt en bolero til hvis det bliver koldt

Tak syntes jeg selv Er enig med længden den passer slet ikke. Bukkede den selv om hvilket var langt pænere. Er slet ikke kjole pige da jeg slet ikke syntes min krop kan bære det. Kan du komme med mig ud og shoppe  

Anmeld

21. november 2013

L&V

Anonym skriver:

Er heller ikke tilfreds med kjolen bl.a længden. Er ikke så meget til vhals syntes det bliver for åben i halsen. Men ja du har ret. Går aldrig i kjolen da det slet ikke klær mig

Det vil bare gi dig så meget mere figur.. Jeg ligner dig fuldstændig i statur og knælængte, noget krøl værk over maven og v hals får mig til at se 10kg lettere ud. Har lige købt en underkjole i shape wear den er guld værd.. En a line kjole ku os være fin eller jeans, sort top og en af de mange fede palliet blasere der er fremme lige nu

Anmeld

21. november 2013

Pigent

Anonym skriver:

Ej det må jeg lige kikke på Fandt denne sorte kjole i skabet en ny jeg købte i sommers. Men syntes jeg ser tyk ud.  

Den er okay, måske lidt for lang. Men du kan godt tag den på, men så ville jeg tag en farverig cardigan og en hudfarvet strømpebukser

Ellers ville jeg tag et par pæne sort bukser, en flot løs bluse også en cardigan

Anmeld

21. november 2013

mor88

Anonym skriver:

Tak syntes jeg selv Er enig med længden den passer slet ikke. Bukkede den selv om hvilket var langt pænere. Er slet ikke kjole pige da jeg slet ikke syntes min krop kan bære det. Kan du komme med mig ud og shoppe  

Ja gerne kan slet ikke finde ud af at købe til mig selv, men elsker at købe til andre nemmere at se, hvad passer og ikke

Anmeld

21. november 2013

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Er vild med nr 3 Dog er jeg ikke til vhals syntes jeg bliver så bar og blottet på brysterne

Anmeld

21. november 2013

L&V

mor88 skriver:

billede 2,3 og 5 spot on

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.