PrincessTanja skriver:
Wauw, jeg vil bo i din kommune! Her er vi 2 voksne og 1 barn i en 2 værelses lejebolig på 93 kvm - INGEN boligstøtte til os. Den blev frataget os da vi fik barn. Og før vi fik barn kunne vi kun få 730 kr om måneden! Ud af en husleje på 5000 kr.
Tror sq ikke de forskellige kommuner har styr på reglerne for boligstøtte OG det lader da heller ikke til de er enige om dem.
Enig i at de ikke selv kan hitte ud af reglerne!
jeg afleverede alle mine lønsedler for 1år og oplyste at kæresten er på su og så diverse info om vores bolig, så de kunne regne vores boligstøtte ud, for jeg havde givet op på at finde ud af det.
De beregner at vi kan få små 300kr. Fint nok.
Så får vi barn og jeg prøver at taste vores ting ind i beregneren på borger.dk og kan se at vi kan få ca 800kr mere med et barn på adressen. Søger på ny, men får stadig kun de 300kr. Nå pyt, jeg har nok lavet noget forkert på borger.dk.
Et år efter får vi en regning for for meget boligstøtte på over 3400kr!!!!!!!??? De har selv beregnet beløbet og alligevel er der fejl. vi har droppet boligstøtte nu, de små 300kr kan vi godt undvære hvis vi kan slippe for ekstraregninger på den størrelse
Så mærkeligt.
Anmeld