30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Twinkle little star skriver:
Mit liv har bestemt ikke været mere rosenrødt end andres..
Evnen til at ville, giver evnen til at kunne
at ville er ikke nødvendigvis nok til at kunne.
jeg er utrolig glad for det ikke er min mand du skriver sådan til.
Han har arbejde fra han måtte og blev tvunget til at stoppe da han som 18-årig kom ud for en ulykke og nu er handicappet.
han har smerter hver dag, og selvom kommunen er færdig med at jobprøve ham og han går hjemme nu, har han ikke kræfter til ret meget.
kommunen har indset at han ikke kommer til at arbejde da bare en time gør ham så smertepåvirket at han er ødelagt flere dage efter.
han har næsten selv været længere tid om at se det fordi han ville arbejde. Men han har indset det nu.
alt det ændre ikke på at han stadig ikke kan få sin pension. Han er for ung siger kommunen. Nej Han skal være på kh. Og udover at holde smerterne ud, skal han også spekulere over hvordan han for pengene til at slå til.
han er ked af han ikke kan bedrage til samfundet og han ikke kan give sin søn det han synes han fortjener.
udover han skal leve og forsørge sine børn som alle andre mennesker skal han også betale sin medicin, fysioterapeut og andet som er nødvendig grundet hans handicap.
jeg ville ønske han ikke skulle gå i gamle sko som forværre en del af han smerter, men ville elske at kunne købe Ham et par nye med god støtte, men jeg prioterede at købe et par varme til min lille dreng i stedet så han kan holde varmen her i vinter.
men ihvertfald så har min mand viljen til at arbejde, men desværre ikke kunnen.
Anmeld