syntes sku livet er hårdt og uretfærdigt lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2013

Ullaen

anna111 skriver:

Har på entet tidspunkt skrevet jeg vil gå fra ham havde skrevet at ellers blev jeg nød til det og det ville jeg ikke for det ønsker hverken jeg eller ham.

Ja men jeg tænker du skriver at du bliver nødt til det, er det pga økonomien??

Syntes da det er ærgerligt hvis I når dertil, at I ikke kæmper sammen, selvom det er hårdt i stedet for at flytte fra hinanden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

Sandratoft

Ullaen skriver:

Ja men jeg tænker du skriver at du bliver nødt til det, er det pga økonomien??

Syntes da det er ærgerligt hvis I når dertil, at I ikke kæmper sammen, selvom det er hårdt i stedet for at flytte fra hinanden.

Jeg tror hun mener, at hun kan få mere i kontanthjælp hvis hun er enlig forsørger?

Anmeld

19. november 2013

Ullaen

Sandratoft skriver:

Jeg tror hun mener, at hun kan få mere i kontanthjælp hvis hun er enlig forsørger?

Det ved jeg godt, men syntes det er ærgerligt at det er et "valg" for nogle i stedet for at kæmpe sammen.

Det er trods alt sjovere at sidde to sammen over en pakke rugbrød end at sidde ensom...

Anmeld

19. november 2013

Sandratoft

Ullaen skriver:

Det ved jeg godt, men syntes det er ærgerligt at det er et "valg" for nogle i stedet for at kæmpe sammen.

Det er trods alt sjovere at sidde to sammen over en pakke rugbrød end at sidde ensom...

Jamen jeg er meget enig, for mig at se, skal hun da ikke give op =)

Anmeld

19. november 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Jeg vil heller ikke give op vi kæmper skam sammen og vis de ikke trækker fuld skat skal vi nok klare os

Anmeld

19. november 2013

MissTas

anna111 skriver:

Er på kontanthjælp fordi jeg er kronisk syg og har daglige smerter jeg er gravid i uge 19 og efter hvad jeg kan få læst mig til vil jeg kun kunne få udbetalt 5753kr før skat når jeg har født og hvordan skal jeg kunne klare mig for det med et lille barn
Ved ikke hvad de tænker på for ellers må jeg droppe barsel og ikke ville kunne amme mit barn ellers skal jeg og faren til barnet gå fra hinanden og det ønsker jeg ikke og jeg får jo osse brug for ham på grund af min sygdom kan ikke forstå hvorfor de ikke tager hensynd til de syge er virkelig ked af det syntes bare det er så sindsygt hårdt

krammer herfra det er sq en øv situation.. men det er vel ikke kun din indtjening i lever af.. din kæreste/mand tjener vel noget ?

jeg er selv på SU (4792 udbetalt om måneden) hvor min kæreste så har et godt job. Men vi kan da sagtens få tingene til at hænge sammen med et barn og en hund. Sys ikke vi mangler noget, der er råd til det der skal.

Så må i vel også ku have hvis din kæreste har et fast job med fast indtjening? (Bare en undren)

Anmeld

19. november 2013

Kofoed.

der er et barsel tillæg. snak med din økonomiske rådgiver, h*n kan fortælle dig hvor meget/lidt du kan få også når kæresten er færdig uddannet.

Anmeld

19. november 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Kofoed. skriver:

der er et barsel tillæg. snak med din økonomiske rådgiver, h*n kan fortælle dig hvor meget/lidt du kan få også når kæresten er færdig uddannet.

De kan ikke fortælle mig noget før den 20december så jeg bliver jo bare nød til at vente

Anmeld

19. november 2013

Lykke:)

Jeg har svært ved at se, at i ikke skal kunne klare det økonomisk
Min kæreste og jeg er begge to på SU, så vi har 10.000 udbetalt tilsammen. Når ALT er betalt har vi heller ikke alverden. Men nok til os og et barn

Anmeld

19. november 2013

Kofoed.

anna111 skriver:

De kan ikke fortælle mig noget før den 20december så jeg bliver jo bare nød til at vente

hvorfor først så sent? jeg fik svar i dag, dem jeg går med har efterhånden alle fået svar nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.