Snottet baby i dagpleje.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2013

lailamik

Anonym skriver:

Ville du sende dit snottet barn afsted? ;-) 

ikke MEGA snottet, men lidt ?  

Helt klart ja  

Adam har været snottet siden han startede i vuggestuen i Feb. og har han måske haft 1-3 uger tilsammen hvor han ikke har været snottet siden da ,og da har vi endda holdt påskeferie, laaang sommerferie + vinterferie .. Så hvis vi villle vente med at det stoppede, ville der ikke komme mange penge på kontoen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

Laulund87

Nu går jeg hjemme så Maria bliver hjemme hvis hun er den mindste smule uoplagt eller jeg er i tvivl om, om hun er ved at blive syg.

Men hvis jeg skulle holde hende hjemme pga snot, kom hun ikke i børnehave hele vinteren. Hvis hun på samme tid er utilpas, bliver hun selvfølgelig hjemme.

Anmeld

14. november 2013

LinLin

Ja!. Så længe de ikke er sløje

mange børn er jo kronisk snottede fra oktober til april.... Jeg går da også på arbejde selvom jeg er snottet...

Anmeld

14. november 2013

Mettefpigen

2721 skriver:

Okay, det må da være pænt frusterende. Har du /i overvejet noget forbyggende for at støtte hans/deres immunforsvar?

Nope, jeg aner slet ikk hvad det skulle være... T/eks har altid haft det... Så har bare tænkt at der måske er bare er nogle der har det sådan.... Efter min mords overfald for 2 år siden har hun også altid snotnæse og det kan der ikk gøres noget ved....

Anmeld

14. november 2013

2721

Mettefpigen skriver:

Nope, jeg aner slet ikk hvad det skulle være... T/eks har altid haft det... Så har bare tænkt at der måske er bare er nogle der har det sådan.... Efter min mords overfald for 2 år siden har hun også altid snotnæse og det kan der ikk gøres noget ved....

Der er meget man kan prøve. Er han egentlig undersøgt for allergi?

Der er bio strath der styrker immunforsvaret

Rødsolhat der hjælper mod forkølelse.

Min søn har en immundefekt og det har en ret god effekt på ham

Evt afprøve om en mælkefri kost kunne hjælpe. Nogen siger det virker andre siger at det er en skrøne.

Anmeld

14. november 2013

Mettefpigen

2721 skriver:

Der er meget man kan prøve. Er han egentlig undersøgt for allergi?

Der er bio strath der styrker immunforsvaret

Rødsolhat der hjælper mod forkølelse.

Min søn har en immundefekt og det har en ret god effekt på ham

Evt afprøve om en mælkefri kost kunne hjælpe. Nogen siger det virker andre siger at det er en skrøne.

Hmm.. Nææ.. Kunne da være at jeg lige skulle prøve det

Tak for hjælpen

Anmeld

14. november 2013

2721

Mettefpigen skriver:

Hmm.. Nææ.. Kunne da være at jeg lige skulle prøve det

Tak for hjælpen

Så lidt
Min søns far er allergiker og det giver i bund og grund snotnæse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.