Snottet baby i dagpleje.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.401 visninger
46 svar
37 synes godt om
14. november 2013

Anonym trådstarter

Ville du sende dit snottet barn afsted? ;-) 

ikke MEGA snottet, men lidt ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

Jenny12

Anonym skriver:

Jeg ville ikke sende mit snottet barn ud af hjemmet

Anmeld

14. november 2013

B&J

ja det vil jeg, vi andre tager jo også af sted selv om vi er snottet.

vi kan jo ikke blive hjemme for vi fejler jo ingen ting og vi har godt af selv om man er snottet og lege og arbejde som vi voksende gør

Anmeld

14. november 2013

Karina84

Min dreng er nærmest snottet hele vinteren, ikke grøn snot, men for det meste klar snot... Så hvis jeg skulle holde ham hjemme fordi han var lidt snottet, ville han aldrig komme afsted 

Er det grønt, tyk - rigtig forkølet agtig snot, så bliver han selvfølgelig hjemme. Det er det heldigvis sjældent 

Haha sikke meget jeg kan skrive om snot, nu stopper jeg 

Anmeld

14. november 2013

Bertris

hvis jeg ikke sendte vores datter afsted pga en smule snot ville hun ikke have været afsted i over en måned

Anmeld

14. november 2013

A&F

Ikk de første dage, det gør jeg sjældent( er også studerende så kan tillade mig at passe hende i længere tid). Jeg har også en mærkelig tanke om , at jeg gerne vil pudse hendes næse , og det synes jeg ikke er pædagogernes pligt altså at tage sig af et snottet barn, ved ikke om du kan følge mig? Men først og fremmest sender jeg hende ikke afsted så hun kan blive rask hjemme og det andet er, så hun ikke smitter de andre børn hvis hun er rigtig forkølet .

Anmeld

14. november 2013

modesty

Anonym skriver:

Min søn er lidt snottet sådan cirka fra oktober til marts, så ja, det ville jeg.

Anmeld

14. november 2013

2721

A&F skriver:

Ikk de første dage, det gør jeg sjældent( er også studerende så kan tillade mig at passe hende i længere tid). Jeg har også en mærkelig tanke om , at jeg gerne vil pudse hendes næse , og det synes jeg ikke er pædagogernes pligt altså at tage sig af et snottet barn, ved ikke om du kan følge mig? Men først og fremmest sender jeg hende ikke afsted så hun kan blive rask hjemme og det andet er, så hun ikke smitter de andre børn hvis hun er rigtig forkølet .

Gid alle tænkte som dig
Tror det ville bringe rigtig meget af div sygdomme i insitutioner med og sikre at forældre i det lange løb slap for så mange barnets sygedage

Anmeld

14. november 2013

FruK

Snottet men ikke sløj, ja.

Ellers ville jeg ikke kunne passe mit arbejde det meste af vinteren!

Anmeld

14. november 2013

Mettefpigen

Jaa, det er ikke alle der kan blive hjemme fordi ungerne er snottet ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.