Snottet baby i dagpleje.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2013

lycly

Anonym skriver:

Ville du sende dit snottet barn afsted? ;-) 

ikke MEGA snottet, men lidt ?  

Ja da. Snot er jo ikke en sygdom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

2721

Chris86 skriver:

Tror simpelthen ik på man kan undgå forkølelser...
Så ville alle arbejdspladser da lukke pga personalemangel!?

Jeg siger ikke man kan udrydde forkølelser, men at man kan mindske antallet og varigeheden plus alle de følger som ofte kommer med en forkølelse.

Men vi kan altid blive enige om at være uenig

Anmeld

14. november 2013

L&V

Anonym skriver:

Ja for ellers sku hun være hjemme i 9 ud af 12 måneder

Anmeld

14. november 2013

2721

Mettefpigen skriver:

Det er rigtigt, det er også sådan som det ser ud nu så ville jeg ikke sende ham afsted når han er forkølet...
Men her har han det fra hans far... hans far er næsten forkølet hele året....

Okay, det må da være pænt frusterende. Har du /i overvejet noget forbyggende for at støtte hans/deres immunforsvar?

Anmeld

14. november 2013

A&F

Chris86 skriver:

Så spørger jeg nok dumt.. Hvordan kan du se dit barn er smittet og derved holde hende hjemme?
Forkølelse kan man være smittet af dage inden at du får symptomerne..
I min verden kan vi ik komme udenom forkølelse, hjemme eller ej...

Der findes ikke dumme spørgsmål. Jeg kender min datter og hun får ofte feber, bliver træt og nyser lidt. Så holder jeg hende hjemme , så hun ikke smitter de andre. Altså jeg er da klar over , at det smitter før man ved at man er syg, men derfor kan man stadig smitte når man allerede er forkølet og færdes blandt de andre børn. 

Anmeld

14. november 2013

CaWi

Anonym skriver:

Ja det ville jeg.
Min dreng er snottet og hoster hele vinteren. Men er ikke påvirket af det.
Hvis jeg holder ham hjemme til han er rask, så bliver han bare amittet igen i DP. De mødes jo også med andre DP, er i legestue osv. De smitter hinanden på kryds og tværs HELE tiden jo.

Anmeld

14. november 2013

MorDk

Ja så længe min børn ikke har feber og er skidt til pas så kommer de afsted. Ellers kunne jeg lige så godt melde dem ud af institutionen i vinterperioden... og ellers vente på en fyreseddel fordi jeg har måtte holde 182,5 barn-sygedage...

Anmeld

14. november 2013

Chris86

A&F skriver:

Der findes ikke dumme spørgsmål. Jeg kender min datter og hun får ofte feber, bliver træt og nyser lidt. Så holder jeg hende hjemme , så hun ikke smitter de andre. Altså jeg er da klar over , at det smitter før man ved at man er syg, men derfor kan man stadig smitte når man allerede er forkølet og færdes blandt de andre børn. 

Ja men så ka det jo også være ligemeget at holde dem hjemme ? Medmindre der er feber osv..

Anmeld

14. november 2013

Chris86

2721 skriver:

Jeg siger ikke man kan udrydde forkølelser, men at man kan mindske antallet og varigeheden plus alle de følger som ofte kommer med en forkølelse.

Men vi kan altid blive enige om at være uenig

Ja så må vi være uenige
For tror ik det BARE lige kan formindskes..

Anmeld

14. november 2013

A&F

Ja men så ka det jo også være ligemeget at holde dem hjemme ? Medmindre der er feber osv..

Nej, hun kan stadig smitte og jeg kan sagtens selv passe og pleje hende. Det skal pædagogerne ikke. Når hun er ved at være rask, så er det afsted igen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.