Snottet baby i dagpleje.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2013

Chris86

A&F skriver:

Nej, hun kan stadig smitte og jeg kan sagtens selv passe og pleje hende. Det skal pædagogerne ikke. Når hun er ved at være rask, så er det afsted igen. 

Ja og hvad så alle de andre børn, de voksne og deres familie? De smitter jo stadig hinanden..
Nå nevermind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

MorDk

Nej, hun kan stadig smitte og jeg kan sagtens selv passe og pleje hende. Det skal pædagogerne ikke. Når hun er ved at være rask, så er det afsted igen. 

Det er jo fint hvis du har muligheden for at holde hende hjemme... men jeg kan ikke bare holde snottede unger hjemme. Har et arbejde jeg skal passe. Men jeg bliver selvfølgelig hjemme hvis de har feber eller er dårlige.

Anmeld

14. november 2013

A&F

MorDk skriver:

Det er jo fint hvis du har muligheden for at holde hende hjemme... men jeg kan ikke bare holde snottede unger hjemme. Har et arbejde jeg skal passe. Men jeg bliver selvfølgelig hjemme hvis de har feber eller er dårlige.

Nu har jeg muligheden , derfor udnytter jeg det også 

Anmeld

14. november 2013

A&F

Chris86 skriver:

Ja og hvad så alle de andre børn, de voksne og deres familie? De smitter jo stadig hinanden..
Nå nevermind

Altså vi kan diskutere i evigheder, hvis det er det du vil. 

Anmeld

14. november 2013

VIPpigen

Ud af døren hvis det er en let forkølelse, eller bare snot. Er der feber eller andet, jamen så bliver hun hjemme.

Jeg fik forklaret på neonatal at grunden til børn var meget syge, og voksne knap så meget, havde noget med virussen at gøre. En forkølelse er en virus, og de er alle sammen forskellige. Der findes flere 1000 forkølelsesvirusser, og dem modtager børnene allerede når de kommer i kontakt med andre. Når de har fået den ene forkølelse, så bliver de oftest imun over for den, og derfor får du den ikke igen. Men som sagt findes der mange forkølelsesvirusser, og vi skal igennem de fleste. 

Kommer dit barn hjem med en forkølelse, og du ikke bliver smittet, så er det fordi at lige den virus barnet slæber hjem har du allerede haft, og du er nu immun overfor den. Vores imunforsvar vokser år efter år... 

Anmeld

14. november 2013

2721

Chris86 skriver:

Ja så må vi være uenige
For tror ik det BARE lige kan formindskes..

Jeg har ikke noget sted skrevet man BARE lige kan

Anmeld

14. november 2013

L&V

VIPpigen skriver:

Ud af døren hvis det er en let forkølelse, eller bare snot. Er der feber eller andet, jamen så bliver hun hjemme.

Jeg fik forklaret på neonatal at grunden til børn var meget syge, og voksne knap så meget, havde noget med virussen at gøre. En forkølelse er en virus, og de er alle sammen forskellige. Der findes flere 1000 forkølelsesvirusser, og dem modtager børnene allerede når de kommer i kontakt med andre. Når de har fået den ene forkølelse, så bliver de oftest imun over for den, og derfor får du den ikke igen. Men som sagt findes der mange forkølelsesvirusser, og vi skal igennem de fleste. 

Kommer dit barn hjem med en forkølelse, og du ikke bliver smittet, så er det fordi at lige den virus barnet slæber hjem har du allerede haft, og du er nu immun overfor den. Vores imunforsvar vokser år efter år... 

Præcis og der af kommer tale måden at hvis man er meget syg som barn er man det sjældent som voksen

Anmeld

14. november 2013

StudPsyk

modesty skriver:

Min søn er lidt snottet sådan cirka fra oktober til marts, så ja, det ville jeg.

Ditto, det ville være rart svært at varetage studiet, hvis jeg skulle være hjemmegående det halve af året :-)

Hvis hun leger og er frisk som normalt kommer hun afsted.

Anmeld

14. november 2013

Elgaard73

Jeg spurgte på et tidspunkt vores DP'er, hvordan de (både manden og konen er DP'er) havde det med at vi alfleverede vores småsnottede unger, og der sagde de, at hvis vi som forældre skulle holde dem hjemme, hver gang at der var lidt snot, så ville de (DP'erne) være mere eller mindre, arbejdsløse fro Oktober til April. Så de har det altså fint med det. Så er vores dreng småsnottet, så kommer han afsted.

(Med småsnottet mener jeg, ingen feber og at han kan deltage i hverdagen, på lige fod med et "rask" barn.)

Anmeld

14. november 2013

bøllen

Anonym skriver:

Ville du sende dit snottet barn afsted? ;-) 

ikke MEGA snottet, men lidt ?  

Ja hvis barnet er lidt snottet uden ellers at fejle noget . Og kan følge en hel alm hverdag så ja.

børn er jo snottet det meste af tiden på denne årstid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.