Ja, vi bliver hos vores til hun er faldet i søvn, og så går vi ud.. Hun er 2 år og 7 mdr. Hun er faktisk altid blevet puttet i armene af os da hun var lille, og så lagt i seng når hun sov.. Jeg synes det er tryghed og nærvær for os alle, og det fungerer fantastisk hos os. Vi har aldrig haft problemer med, at hun er bange for at vi er væk.

Vi kan tilmed flytte hende ud af autostol fx, tage overtøj af, skifte osv uden hun vågner, og hun kan falde i søvn alle steder, hvis bare hun lige sidder 5 min. i mine arme..
Nu hvor hun er så stor, så ligger vi i hendes seng og taler om dagen og hygger, og så siger vi godnat/elsker dig osv. og så lægger hun sig til at sove. Jeg putter stort set altid, fordi jeg har mindst tid med hende i hverdagen. Så det er super kvalitetstid for os at ligge der og snakke og synge..

Måske bider det mig i rø... en dag, men så tager vi den derfra...
Men pt. er hun faktisk begyndt at sige "jeg kan godt putte selv!" og så får hun da lov til det..
Jeg tror på, at børn er forskellige, og man bedst selv finder ud af, hvad der er bedst for ens eget barn..
Anmeld