LuLy skriver:
Tro mig, jeg HAR taget kampen. Men jeg er meget imod at børn skal græde sig i søvn og det er altså alternativet til at jeg sidder derinde. Så det går slet ikke 
Og jo, jeg er på barsel og huN sover til hun vågner. Jeg er bare bekymret for når jeg hverdagen melder sig igen, for hun er så træt om morgenen og også hele formiddagen.
Jeg har hver gang jeg skulle i gang igen frygtet om vi kunne hverdagen, kunne finde rytmen osv osv osv og det er altid lykkedes med det samme, og egentlig bare været et nå nu er de sådan.
Synes du skal nyde den sidste del af din barsel og så tage problemerne hvis de leder sig når hverdagen starter. Det "sjove" er jo at når der står et arbejde og venter så er det ikke diskussion om man vil på pg afsted og det fanger børnene næsten hver eneste morgen. Nu er du på barsel og hun forstår det jo rent faktisk er til diskussion.
og komme hun til at græse sig i søvn så ville jeg også sidde der inde, men enten er hun eller også bliver hun snart så stor så man kan lave en aftale: jeg går ud og drikker en kop the og så kommer jeg igen (og så kommer man selvfølgelig igen). Jeg vil sige jeg sad også inde hos min den første næsten ti hun blev 4 - kan ikke huske hvordan vi fik det stoppet, men med den lille var det at finde noget han fandt tryghed ved (her hjemme musik) og så lave aftaler. Og nu sover han som jeg har skrevet fint og får stadig lur trods han er over 3
Anmeld