Uddannelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2009

Lise

Jeg har en bachelor i Erhvervsjura/erhvervsøkonomi (ha(jur.)). Og nu læser jeg cand.merc.aud (revisorkandidat). Dog læser jeg det på deltid, så det tager maaaange år, og så arbejder jeg fuld tid som revisor, som så betaler alt der har noget med mit studie at gøre (løn i skoletid, bøger mv... )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2009

Lise

dobbelt indlæg... sorry

Anmeld

24. juli 2009

frk Jensen

Jeg har en to årig HG, men vil ikke arbejde i butik.

Jeg er på barsel nu, men skal læse de sidste to hf fag jeg mangler og derefter på pædagogseminariet. . Ja endnu en Gog...

Så om 4 1/2 år jeg jeg uddannet og vil gerne arbejde med omsorgs svigtede og udsatte børn..

Knus..

Anmeld

24. juli 2009

Fam. Munkholm

Jeg blev uddannet Social og sundhedshjælper i feb 2008, så arbejdede jeg på plejehjem til Oktober.

Startede påuddannelsen som Social og sundhedsassistent i November,  fandt så ud af at jeg var gravid og blev sygmeldt i marts, så har orlov fra udddannelse. 

Anmeld

24. juli 2009

Bastian

Jeg er cand. comm. i fagene kommunikation og engelsk.

Anmeld

24. juli 2009

karina1980

jeg blev i 2003 uddannet social og sundhedshjælper og har så arbejdet on/off med det indtil april i år, hvor jeg startede på social og sundhedsassisten udd. og det er nok det bedste valg jeg har gjort,

jeg er rimelig sikker på at min fremtid ligger i psykriatrien, jeg er fuldstændig skudt i den,  jeg er færdig i nov. 2010, så har et stykke vej endnu

Anmeld

24. juli 2009

karina1980

jeg blev i 2003 uddannet social og sundhedshjælper og har så arbejdet on/off med det indtil april i år, hvor jeg startede på social og sundhedsassisten udd. og det er nok det bedste valg jeg har gjort,

jeg er rimelig sikker på at min fremtid ligger i psykriatrien, jeg er fuldstændig skudt i den,  jeg er færdig i nov. 2010, så har et stykke vej endnu

Anmeld

24. juli 2009

karina1980

Anmeld

24. juli 2009

lene

Jeg er uddannet social og sundhedshjælper, men har ikke arbejdet inden for områedet siden 2003, er lig blevet færdig med min hg for voksne og sørger nu læreplads inden for kontor området, men de hænger desvære ikke på træerne, så nu må vi se hvad der sker

Anmeld

24. juli 2009

lene

Jeg er uddannet social og sundhedshj&aelig;lper, men har ikke arbejdet inden for omr&aring;edet siden 2003, er lig blevet f&aelig;rdig med min hg for voksne og s&oslash;rger nu l&aelig;replads inden for kontor omr&aring;det, men de h&aelig;nger desv&aelig;re ikke p&aring; tr&aelig;erne, s&aring; nu m&aring; vi se hvad der sker<br />

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.