Uddannelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2009

Cris

netop- detn  er helt anderledes i usa. her har maendene heller ikke saa meget imod at sorge okonomisk for det hele, tror jeg.
jeg har min egen bil og det er en stor frihed i sig selv. jeg kan planlaegge min dag og tage hen som jeg lyster

Min veninde kalder sig for 'domestic goddess' istedet for at kalde sig for domestic wife, som lyder saa kedeligt. det kunne jeg bare ikke staa for

Ja, jeg synes at det er fantastisk, at man kan virkeligt vælge, om man vil blive hjemme eller tage på arbejde uden noget press. Kun din beslutning.

Jeg har den mening efterhånden, at der er både positiv og negativ ting i alle lande. Der findes ikke den perfekte land. Hvis man finder noget negativt som man kan leve med, så kan man have et godt liv. Hvis den negativ ligger der for tung, så kan man ikke bo der og man er ulykkelig hele tiden. Det perfekte sted findes ikke.

Hyg dig så længe du vil med din guldklump, veninder og play-groups!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

siw84

har desværre ikke nogen uddannelse, men når jeg har født og været på barsel skal jeg begynde  udd. som konditor og det glæder jeg mig rigtig meget til.

Anmeld

27. juli 2009

heaven

jeg har min studentereksamen og så blev jeg færdig som pædagog i 2003..... lige nu er jeg i en bhv, men vil gerne arbejde med socialt belastede unge. På endnu længere sigt kunne jeg måske godt finde på at læse videre og blive ansat som underviser af en eller anden art, f.eks på sem...

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.