Uddannelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2009

Joan ( Smallie )

Jeg er uddannet autoelektromekaniker. Alt hvad der har med strøm i biler at gøre. Men da det er ret sværet at finde arbejde inden for det fag når man er hunkøn så har jeg de sidste 5 år arbejdet på servicestation, det lugter jo også lidt af biler.
Lige nu er jeg på barsel igen og regner med jeg skal tilbage til mit gamle arbejde engang til feb 10

Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2009

Cris

Miamaja skriver:

Ja, naesten alle mine veninder arbejder ikke, saa vi leger med bornene hos hinanden, shopper sammen en gang imellem eller tager paa udflugter med vores guldklumper og saa faar jeg mit daglige danske input her paa baby.dk imens maenderne arbejder.

Det kunne jeg huske fra USA... Jeg var en au-pair pige og var meget overrasket om hvor mange kvinder tage en lang pause. Nogle gange 5 eller 6 år og nogle gange længere endu... Jeg husker, at jeg skulle tage lille pigen dengang til mange stedder, for der var mange play-groups. Meget tit, er de kommet hjem og jeg var altid imponeret, at der var så mange andre mødre, at hygge sig med...

Jeg arbejder ikke, siden min man blev udstationeret. Og hver gang vi var i Kph var det såååå kedeligt. Der er ingen som går hjemme. Der er kun mødre med babier og så pensionister om formiddagen. Der er faktisk ingen børn på legepladser (kun hvis der kommer nogle fra vuggestuen) og det kan blive nogle lange dage. Der er nogle som ikke kan forstå, at man kan blive hjemme, men det er fordi det er for kedeligt i Europa, for der er altid press på at tage på arbejde igen (socialt og økonomisk) men i USA kan man virkeligt hygge sig. Mange har faktisk lavet mange frivilig ting og så børn og hygge med andre. Det var meget nemmere....

Ok til pointet hehe... Jeg er uddannet i Handelshøjskolen, especiele i Marketing både i Spanien og i Tyskland. Men jeg har ikke følgt mig 100% glad i nogle af mine jobs. Jeg har faktisk taget uddannalsen, for jeg vidste ikke rigtigt, hvad jeg skulle læse og jeg havde lyst til at læse. Jeg har jeg valgt den, for der var mange muligheder på arbejdsmarket. Jeg har også flyttet meget, og derfor har jeg hellere ikke været længe i et job. Nu glæder jeg mig at finde på noget, som passer til mig rigtigt og ikke bare noget som man bare gøre. Men det bliver efter et styk tid, for nu er vi stadig udstationeret og når vi kommer hjem går ikke så lang tid og så skal jeg føde igen

Anmeld

24. juli 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Hej tøser.

Jeg har gået i gymnasiet, og derefter holdt jeg 3 års pause, hvor jeg arbejdede som guide (rejseleder) rundt omkring i verden, - en fantastsik tid.

Nu læser jeg så jura, og mangler kun mit speciale og et enkelt fag, så til januar kan jeg endelig kalde mig jurist ! Jubiiiii....

Mvh. Line.

Anmeld

24. juli 2009

Anja

Jeg er skolelærer og elsker mit job. Har dog været på barsel de sidste par år (to børn med 15 mdr imellem) men starter på job igen om et par uger

Anmeld

24. juli 2009

oo

hej hej

jeg læser litteraturvidenskab ved syddansk universitet. jeg har netop afsluttet mine 4 semestre med litteraturvidenskab og skal nu starte på tilvalg til september, som for mit vedkommende er historie. jeg sidder midt i at skrive bacheloropgave jeg har 3 år igen før jeg er cand mag i litteraturvidenskab, hip hip hurra! men jeg håber afslutningen blir udskudt af en barsel eller to

Anmeld

24. juli 2009

Balderson

Jeg er pædagog og elsker mit arbejde.. Jeg arbejde med social belastede og omsorgssvigtede børn og unge...

Jeg er pt på barsel med mit første barn og nu her til august går jeg igen på barsel, med mit andet barn ;0)

Anmeld

24. juli 2009

Balderson

Stineve skriver:

og jeg mener vidst alle kan komme ind på pædagogpakken, hvis jeg husker rigtigt... :-)

Du betaler forresten 350kr, eller lign. for hvert fag, men du får pengene igen når du er blevet optaget på et seminarie..

Det er desværre ikke alle der automatisk bliver optaget bare fordi man har den pakke..

Min veninde har den, men fik afslag fra semi. af...

Anmeld

24. juli 2009

malou

Jeg er uddannet ernæringsassistent med diætetik som hovedfag men bruger den ikke...

Blev pludselig vildt træt af at lave mad......- og herhjemme er det Dennis der sørger for aftensmaden... dejligt.

knus malou

Anmeld

24. juli 2009

Ni-ko-li-ne

har en sproglig studenter eksamen samt Fysik B, Matemátik B og kemi B... og nu er jeg uddannet laborant/laboratorietekniker

Anmeld

24. juli 2009

LineD

Jeg har en højere handels eksamen med speciale i virksomhedsøkonomi, og er ved at læse til ssh+ssa... Lige pt dog sygemeldt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.