Uddannelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2009

Miamaja

Jeg er uddannet tandklinikassistent men bruger ikke min uddannelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2009

Stineve

Miamaja skriver:

Jeg er uddannet tandklinikassistent men bruger ikke min uddannelse

Hvad laver/arbejder du så med miamaja... hvis jeg må spørge naturligvis...

Anmeld

24. juli 2009

Miamaja

Stineve skriver:

Hvad laver/arbejder du så med miamaja... hvis jeg må spørge naturligvis...

Jeg arbejder ikke efter vi fik guldklumpen og jeg savner det ikke

Anmeld

24. juli 2009

Natasja Savage Andersen

Jeg har ikke nogen færdig uddannelse, men har planer om at starte på tandklinikassistenten når jeg er færdig med min barsel..

Mvh Natasja (35+1)

Anmeld

24. juli 2009

Stineve

Miamaja skriver:

Jeg arbejder ikke efter vi fik guldklumpen og jeg savner det ikke

Okay, det er jo også dejligt man kan lave noget man gider .. ligemeget hvad det så end er...  

Anmeld

24. juli 2009

Miamaja

Stineve skriver:

Okay, det er jo også dejligt man kan lave noget man gider .. ligemeget hvad det så end er...  

Ja, naesten alle mine veninder arbejder ikke, saa vi leger med bornene hos hinanden, shopper sammen en gang imellem eller tager paa udflugter med vores guldklumper og saa faar jeg mit daglige danske input her paa baby.dk imens maenderne arbejder.

Anmeld

24. juli 2009

Stineve

Miamaja skriver:

Ja, naesten alle mine veninder arbejder ikke, saa vi leger med bornene hos hinanden, shopper sammen en gang imellem eller tager paa udflugter med vores guldklumper og saa faar jeg mit daglige danske input her paa baby.dk imens maenderne arbejder.

Okay, det er da virkelig lækkert du har nogle veninder der er i samme båd må jeg sige, som du kan bruge dagene med..

Jeg ville i hvert fald nok blive skør, hvis jeg kun havde mig selv og gik hjemme...

Anmeld

24. juli 2009

Nanna1985

Når jeg engang skal starte igen, skal jeg igang med social og sundhedshjælper uddannelsen  Kan nemlig få voksen løn til den tid JUBII

Anmeld

24. juli 2009

Betina88

Jeg har en HG uddannelse , og ska' finde mig et arbejde , efter jeg har været på barsel i et år ..

Jeg vil være inde for kontor eller butik området ..

Anmeld

24. juli 2009

Sujan

Jeg er uddannet bankrådgiver til februar. For at blive det har jeg taget en HHX, læst til finansøkonom. Og nu er jeg i gang med akademi uddannelsen for finansiel rådgivning. Er i gang med sidste semester så glæder mig bare til at blive færdig. Imens arbejder jeg i en grøn bank. Rigtig spændene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.