Hvor skal autostolen stå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2013

Lykke:)

Team Putte skriver:

jeg har ikke stemt da vi har flyttet vores da Ida var i babystolen stod den bag førersædet, vi havde et spejl på nakkestøtten på bagsædet så føren kan se i bakspejlet og ned i stolen.. Jeg kunne Nå hende fra passagersædet.. Nu sidder hun i den næste stol og sidder bag passagersædet da det så er nemmere at få kontakt og lige stikke en kiks eller sut når man kører selv

Der er fordele og ulemper ved begge steder synes jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2013

2børn2

Lykke:) skriver:

Der er ikke chance for, at hvis der skulle ske noget, at autostolen ville blive ramt

Nej men faren for at den kan ryge fremad i mellem forsæderne er der.

Jeg har aldrig haft mine i midten eller på forsædet. Den mindste er bag passagersædet.

Anmeld

1. november 2013

2børn2 skriver:

Nej men faren for at den kan ryge fremad i mellem forsæderne er der.

Jeg har aldrig haft mine i midten eller på forsædet. Den mindste er bag passagersædet.

Det har du ret i. Der er dog isofix i midten også, men ddt er nok sikrest at sætte den bag et sæde

Anmeld

1. november 2013

De3Guldklumper

Min kæreste og jeg er igang med de sidste forberedelser inden vores lille dreng kommer til verden, og vi er nu nået til hvor vi skal sætte isofixen og autostolen fast henne?
Vi har spurgt forskellige og fået forskellige svar, så nu vil jeg lige høre jer kloge damer og mænd herinde!

Vores babyautostole har altid stået bag passagersædet. Og det kommer den også til med nr 3 om lidt.

1: fordi kørte en af os alene og sutten blev tabt kunne man lige kringle sig om når man holdte ind og nå sutten og proppe den i munden igen.

2 hvis det var nødvendigt at stå ud så vendte vi altid ind mod rabatten hvis vi skulle stoppe på en resteplads el. Lign.

Anmeld

1. november 2013

Pylle3 skriver:

Vores babyautostole har altid stået bag passagersædet. Og det kommer den også til med nr 3 om lidt.

1: fordi kørte en af os alene og sutten blev tabt kunne man lige kringle sig om når man holdte ind og nå sutten og proppe den i munden igen.

2 hvis det var nødvendigt at stå ud så vendte vi altid ind mod rabatten hvis vi skulle stoppe på en resteplads el. Lign.

Det lyder faktisk som en super god idé!

Anmeld

1. november 2013

De3Guldklumper

Det lyder faktisk som en super god idé!

Det gav ihvertfald mest mening for os. Og er man med som passager kan man jo altid nå om til barnet uanset hvor det står

Anmeld

1. november 2013

tarkoflen

Hvis vi havde haft tre punkts sele i midten havde jeg sat hende der, for risikoen for at der sker noget, hvor der bliver mast noget så langt ind i bilen er ikke ret stor.

Vi har den stående bag passagersædet, men jeg tror nu alligevel ikke man kunne nå derom hvis den stod bag førersædet, når l begge er med. Her sidder kæresten bagi, når han er med

Anmeld

1. november 2013

Maja88

Der er ikke chance for, at hvis der skulle ske noget, at autostolen ville blive ramt

Nej men der er heller ikke nogen til at tage slaget for baby... eller sørge for den ikke ryger ud af vinduet

Anmeld

1. november 2013

Kløver

Når man kun har et barn er passagersiden praktisk da det vender ind mod fortovet men vi har to og derfor en stol i hver side

Anmeld

1. november 2013

tarkoflen skriver:

Hvis vi havde haft tre punkts sele i midten havde jeg sat hende der, for risikoen for at der sker noget, hvor der bliver mast noget så langt ind i bilen er ikke ret stor.

Vi har den stående bag passagersædet, men jeg tror nu alligevel ikke man kunne nå derom hvis den stod bag førersædet, når l begge er med. Her sidder kæresten bagi, når han er med

Der er både isofix og sele i midten, så den kan sagtens stå der. Men som en anden skriver er der ikke nogen eller noget til at tage slaget for baby, hvis nu der skulle ske noget

Tror den kommer bag passagersædet og så en af os sidder deromme sammen med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.