Hvor skal autostolen stå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor skal autostolen stå?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.738 visninger
51 svar
20 synes godt om
1. november 2013

Lykke:)

Min kæreste og jeg er igang med de sidste forberedelser inden vores lille dreng kommer til verden, og vi er nu nået til hvor vi skal sætte isofixen og autostolen fast henne?
Vi har spurgt forskellige og fået forskellige svar, så nu vil jeg lige høre jer kloge damer og mænd herinde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2013

Albertsen92

Lykke:) skriver:

Min kæreste og jeg er igang med de sidste forberedelser inden vores lille dreng kommer til verden, og vi er nu nået til hvor vi skal sætte isofixen og autostolen fast henne?
Vi har spurgt forskellige og fået forskellige svar, så nu vil jeg lige høre jer kloge damer og mænd herinde!

Vores har kun isofix bag passagersædet, så det er der den står

Anmeld

1. november 2013

DianaRJS

vi har altid haft dem bag passager sædet, grundet at hvis vi kørte alene skulle det gerne være så vi kunne se derom, altså via spejle

tror ikke der er nogen specifik regel om hvor den SKAL stå, tror det er hvor man finder det mest behageligt

Anmeld

1. november 2013

FrkZier

tror egentlig ikke det gør den helt store forskel om den står bag føren eller passager - her står den bag passagersædet da den ikke kan være bag min kæreste når han køre da han er meget høj (210cm) så sædet er kørt helt tilbage, så der ganske enkelt ikke plads til autostolen

Anmeld

1. november 2013

Albertsen92 skriver:

Vores har kun isofix bag passagersædet, så det er der den står

Okay, tak for svaret

Anmeld

1. november 2013

L&V

Nu har vi jo så to autostole så det bliver en bag hver.. Baby autostolen er bag passagersædet da den fylder meget.

Anmeld

1. november 2013

DianaRJS skriver:

vi har altid haft dem bag passager sædet, grundet at hvis vi kørte alene skulle det gerne være så vi kunne se derom, altså via spejle

tror ikke der er nogen specifik regel om hvor den SKAL stå, tror det er hvor man finder det mest behageligt

Det har du nok ret i. For kører jeg alene tænker jeg også passagersædet, men kører vi sammen ville det vel være smart bag førersædet for så kan man nå ham

Anmeld

1. november 2013

FrkZier skriver:

tror egentlig ikke det gør den helt store forskel om den står bag føren eller passager - her står den bag passagersædet da den ikke kan være bag min kæreste når han køre da han er meget høj (210cm) så sædet er kørt helt tilbage, så der ganske enkelt ikke plads til autostolen

Haha, ja okay der var ikke mange muligheder

Anmeld

1. november 2013

Månsson skriver:

Nu har vi jo så to autostole så det bliver en bag hver.. Baby autostolen er bag passagersædet da den fylder meget.

Okay, tak for svaret

Anmeld

1. november 2013

Maja88

Den første stillede vi bag førersædet for i et eventuelt  sammenstød ville vi skærme hende..

Men nu har vi 2 så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.