Hvor skal autostolen stå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2013

A&F

Her har vi valgt at stille den bag passagersædet, så vi kan se vores datter i spejlet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2013

Victoria2013

Vores er bag passagersædet, så man kan se derom hvis man kører alene i bilen med lillepigen

Hvis vi begge (forældre) er afsted, sidder den ene af os på bagsædet mens den anden kører

Anmeld

1. november 2013

Chevro

Lykke:) skriver:

Min kæreste og jeg er igang med de sidste forberedelser inden vores lille dreng kommer til verden, og vi er nu nået til hvor vi skal sætte isofixen og autostolen fast henne?
Vi har spurgt forskellige og fået forskellige svar, så nu vil jeg lige høre jer kloge damer og mænd herinde!

Har det bedst med hans stol er bag de passagersædet!

Da det oftest kun er cykler eller i yderste tilfælde en knallert der rammer siden i sving!

Anmeld

1. november 2013

Lykke:)

Maja88 skriver:

Den første stillede vi bag førersædet for i et eventuelt  sammenstød ville vi skærme hende..

Men nu har vi 2 så

Netop derfor talte vi om i midten

Anmeld

1. november 2013

A&F skriver:

Her har vi valgt at stille den bag passagersædet, så vi kan se vores datter i spejlet

det er også en god idé!

Anmeld

1. november 2013

Victoria2013 skriver:

Vores er bag passagersædet, så man kan se derom hvis man kører alene i bilen med lillepigen

Hvis vi begge (forældre) er afsted, sidder den ene af os på bagsædet mens den anden kører

Det lyder fornuftigt!

Anmeld

1. november 2013

Chevro skriver:

Har det bedst med hans stol er bag de passagersædet!

Da det oftest kun er cykler eller i yderste tilfælde en knallert der rammer siden i sving!

Vi talte om, at vi måske ville sætte den i midten, netop for at skærme mest muligt

Anmeld

1. november 2013

Maja88

Netop derfor talte vi om i midten

Hvorfor midten??

Anmeld

1. november 2013

Team Putte

Min kæreste og jeg er igang med de sidste forberedelser inden vores lille dreng kommer til verden, og vi er nu nået til hvor vi skal sætte isofixen og autostolen fast henne?
Vi har spurgt forskellige og fået forskellige svar, så nu vil jeg lige høre jer kloge damer og mænd herinde!

jeg har ikke stemt da vi har flyttet vores da Ida var i babystolen stod den bag førersædet, vi havde et spejl på nakkestøtten på bagsædet så føren kan se i bakspejlet og ned i stolen.. Jeg kunne Nå hende fra passagersædet.. Nu sidder hun i den næste stol og sidder bag passagersædet da det så er nemmere at få kontakt og lige stikke en kiks eller sut når man kører selv

Anmeld

1. november 2013

Maja88 skriver:

Hvorfor midten??

Der er ikke chance for, at hvis der skulle ske noget, at autostolen ville blive ramt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.