Anonym skriver:
Jeg bor i Nordsjælland...
Kyllingegryde har jeg skrevet ned, da vi har noget kokosmælk og lidt i køleskabet, samt kylling med karry da det også er i skabet...
Tror jeg sætter kæresten til at bage, det er han bedst til 
Tak for rådene
jeg bor i frederikssund, og vil gerne hjælpe med lidt mad eller lign. hvis det er.
af billige mad retter : speghetti eller kartoffelmos eller ris, og kødsovs, det kan også række i hvert fald 2 dage med et par dåser tomat i til 250 g kød (så har man 2 eller 4* aftemad, når man deler kødet op, det er vi begyndt på til gryderetter osv)
og boller i karry! Det er nemt og billigt! Evt med løg og æble i, men ellers bare neutral Med kødboller. Og selvfølgelig fiskeboller i karry . En dåse fiskeboller til 12 kr. Og så måake lidt banan på toppen eller dåse frugt
hmm. Frikadeller til en gang rugbrød.
Pasta salat! En pakke pasta, en pakke peberfrugt ( altså 3 stk) et glas pesto (rød pesto, mmmmm) og agurk. (Man kan selvfølgelig også spæde til med andet grønt, majs til 5 kr, ærter, tomater osv) der er snildt til 3 dage i sådan en stor portion. som tilbehør til aftensmad eller frokost osv.
Wok retter. Med kylling som i jo har.
Håber det gav lidt inspiration . Og du er som sagt velkommen til at skrive evt privat, hvis du får lyst. Vil gerne hjælpe 
Anmeld