Jeres billigste ret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2013

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Hvor bor I? Jeg vil gerne forære jer en pose fisk og lidt fra min fryser! Så har i lidt ekstra at løbe på

Vi bor i Nordsjælland... Hvor er du sød

Tusind tak for dine tips... Alle råd bliver modtaget med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Jeg elsker denne gulerodssuppe....

Svits hvidløg - den mængde I kan lide - i en stor gryde, tilsæt karry også efter smag. Så kommer du groftrevet gulerod i - af 1-1 1/2 kg - tilsætter vand til det er lige over gulerødderne. Kom boullion ved, jeg bruger to grønsagstern til denne portion. Lad det simre lidt - nu tilsætter du godt med suppehorn - så i kog. Til sidst kommer jeg en bakke flødeost natural i, det jævner suppen.

Jeg servere hvidløgsflutes til. Tit på tilbud rundt omkring, ellers køb de billigste og skær skrå snit i den og kom en hjemmerørt hvidløgssmør i revnerne, inden du varmer dem i ovnen.

Nem hvidløgssmør - en pakke blød bloksmør røres med revet/presset hvidløg efter smag. Opbevar det i en god bøtte med låg, så holder det længe på køl, og bloksmør fordi det er fastere til at komme i revnerne i flutes... 

Velbekomme...

Lyder lækkert... det må prøves af

Anmeld

1. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
JulieE skriver:

Et godt sparetip... I Rema1000 sætter de kød, der nærmer sig sidst salgsdato ned efter kl 18. Jeg har bl.a fundet svinemørbrad til 10kr stk 

Elsker nemlig rema!!

Kog en pose pasta, lav stegt kylling skåret ud og grønsager på en pande. Smid det hele i et fad lidt revet parmasan og mælk. Mad til 2 dage.

Alt hva der ka laves som gryderet, med en dåse flået tomater, hakket grønsager. Kartofler den ene dag og ris den næste. 

Vildt flot at du har fået handlet til så mange dage or 350 kr! Vh stine

Anmeld

1. november 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Elsker nemlig rema!!

Kog en pose pasta, lav stegt kylling skåret ud og grønsager på en pande. Smid det hele i et fad lidt revet parmasan og mælk. Mad til 2 dage.

Alt hva der ka laves som gryderet, med en dåse flået tomater, hakket grønsager. Kartofler den ene dag og ris den næste. 

Vildt flot at du har fået handlet til så mange dage or 350 kr! Vh stine

Er også vild med Rema det ligger dog lidt langt væk når man ingen bil har...

Og jo tak er også ret stolt af mig selv... Nu må vi bare se om det kan holde

Anmeld

1. november 2013

frøkenM.

kylling med pesto med evt. pasta/nudler, kan holde i mange dage og man kan sagtens lave en stor portion med bare lidt kylling

Anmeld

1. november 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Jeg bor i Nordsjælland...

Kyllingegryde har jeg skrevet ned, da vi har noget kokosmælk og lidt i køleskabet, samt kylling med karry da det også er i skabet...

Tror jeg sætter kæresten til at bage, det er han bedst til

Tak for rådene

jeg bor i frederikssund, og vil gerne hjælpe med lidt mad eller lign. hvis det er. 

af billige mad retter : speghetti eller kartoffelmos eller ris, og kødsovs, det kan også række i hvert fald 2 dage med et par dåser tomat i til 250 g kød (så har man 2 eller 4* aftemad, når man deler kødet op, det er vi begyndt på til gryderetter osv) 

og boller i karry! Det er nemt og billigt! Evt med løg og æble i, men ellers bare neutral Med kødboller. Og selvfølgelig fiskeboller i karry . En dåse fiskeboller til 12 kr. Og så måake lidt banan på toppen eller dåse frugt  

hmm. Frikadeller til en gang rugbrød. 

Pasta salat! En pakke pasta, en pakke peberfrugt ( altså 3 stk) et glas pesto (rød pesto, mmmmm) og agurk. (Man kan selvfølgelig også spæde til med andet grønt, majs til 5 kr, ærter, tomater osv) der er snildt til 3 dage i sådan en stor portion. som tilbehør til aftensmad eller frokost osv. 

Wok retter. Med kylling som i jo har. 

Håber det gav lidt inspiration . Og du er som sagt velkommen til at skrive evt privat, hvis du får lyst. Vil gerne hjælpe  

Anmeld

1. november 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Hej Alle...

Sidder her, pengene er lige gået ind på kontoen, og de er allerede væk igen...

Kommunen er nogle klaphjerner så min kæreste har kun fået 2700 og jeg har min SU, dvs flere regninger ikke er betalt og alligevel har vi kun 700 til at leve for hele måneden... 2 voksne og et barn på 2... Ved simpelthen ikk hvad jeg skal stille op....

Nå, men derfor vil jeg høre hvad jeres ALLER ALLER BILLIGSTE madret er... Det behøver ikk være voldsomt sundt eller noget, bare det er billigt...

Jeg tænker risengrød nogle dage, også har jeg set tilbudsaviser der er suppe til 12kr, spædet op med lidt pasta kan vi godt nøjes med det...

Vi har kyllingfillet i fryseren, så gerne retter med kylling da vi har meget af det...

Kom frisk piger, har virkeligt desperat brug for jeres hjælp...

Medister med blomkål og kartofler=ca. 40 kr. for retten

Anmeld

10. november 2013

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

jeg bor i frederikssund, og vil gerne hjælpe med lidt mad eller lign. hvis det er. 

af billige mad retter : speghetti eller kartoffelmos eller ris, og kødsovs, det kan også række i hvert fald 2 dage med et par dåser tomat i til 250 g kød (så har man 2 eller 4* aftemad, når man deler kødet op, det er vi begyndt på til gryderetter osv) 

og boller i karry! Det er nemt og billigt! Evt med løg og æble i, men ellers bare neutral Med kødboller. Og selvfølgelig fiskeboller i karry . En dåse fiskeboller til 12 kr. Og så måake lidt banan på toppen eller dåse frugt  

hmm. Frikadeller til en gang rugbrød. 

Pasta salat! En pakke pasta, en pakke peberfrugt ( altså 3 stk) et glas pesto (rød pesto, mmmmm) og agurk. (Man kan selvfølgelig også spæde til med andet grønt, majs til 5 kr, ærter, tomater osv) der er snildt til 3 dage i sådan en stor portion. som tilbehør til aftensmad eller frokost osv. 

Wok retter. Med kylling som i jo har. 

Håber det gav lidt inspiration . Og du er som sagt velkommen til at skrive evt privat, hvis du får lyst. Vil gerne hjælpe  

Tusind tak for tilbuddet, bor en times kørsel fra dig... og har ikk bil, ellers rigtig mange tak...

for det begynder at blive hårdt nu..

Anmeld

10. november 2013

Mvm23

Vi får ofte 'lady og vagabond' mad det er spaghetti
Med tomatsovs og frikadeller (pølser, bacon mm er også et hit)

Spaghetti 7 kr
Ketchup 12 kr
Mælk 5 kr
(Jævning, mel og vand)

Minifrikadeller 20 kr
Eller en pak bacon i tern 10 kr
En pak pølser 20 kr

Kun fantasien sætter grænser

Gem resterne og server det til kartofler eller ris dagen efter. Og put måske ærter og majs i

Anmeld

10. november 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Tusind tak for tilbuddet, bor en times kørsel fra dig... og har ikk bil, ellers rigtig mange tak...

for det begynder at blive hårdt nu..

Hvorhenne af ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.