Jeres billigste ret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2013

Demata

Anonym skriver:

Skal bønnerne også blendes med?

Ja, det gør suppen tyk og cremet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

Anonym trådstarter

Demata skriver:

Ja, det gør suppen tyk og cremet 

lækkert, den er noteret... Tusind tak

Anmeld

31. oktober 2013

Tvillingemor80

Desuden er godt fif at når du laver kødsovs så put rigeligt med flået tomat i, så er der til flere dage og det smager stadig lækkert.. Hvis man laver frikadeller kan man med fordel putte havregryn i, det ændre ikke smagen, men giver lidt sprødhed og igen er der til flere dage, hvis man putter lidt billig "fyld" i

Anmeld

31. oktober 2013

Anonym trådstarter

Tvillingemor90 skriver:

fandt lige den her: http://www.su-mad.dk/content/opskrifter.php?katego ri=2

Måske der er noget godt der

Øj der er mange gode...

Broccoli suppe 6kr pr person... Det er billigt...

Tusind tak

Anmeld

31. oktober 2013

Tvillingemor80

Anonym skriver:

Øj der er mange gode...

Broccoli suppe 6kr pr person... Det er billigt...

Tusind tak

velbekomme, håber i kommer igennem måneden uden for stort overtræk.. Det er aldrig sjovt når det hele bliver så stramt..

Anmeld

31. oktober 2013

Anonym trådstarter

Tvillingemor90 skriver:

velbekomme, håber i kommer igennem måneden uden for stort overtræk.. Det er aldrig sjovt når det hele bliver så stramt..

Vi kan ikk engang trække over hvis det kniber, vi har ikk Dankort... Så vi må klare os for det vi har...

Vi skal gudskelov ud og spise en par gange i denne måned

Tak

Anmeld

31. oktober 2013

lineog4

Havregrød er billigere risengrød og ligger en god bund.

jeg køber tit en hel kylling og kan strække den til os 5 til 3 dage. Klipper den op og koger suppe på ryggen og bager boller til (to kilo mel kan man få for en tier), steges resten i ovnen og resterne bliver til biksemad. Sådan en kylling koster 39 i Føtex, kartofler er også lige nu billige så 3 kilo i Føtex til 8 kroner så der er tilbehøret. 

kartoffelsuppe er også godt man kan stege lidt af de kylling i har i fryseren og drysse i og godt med smag, så er det både mums og billigt.

en tomatsuppe kan også laves billigt og med hjemmebag er det skønt - her er det hittet hos ungerne. 

Så ville jeg sørge for ikke at løbe surt i det hele og investere i lidt sukker og æg og bage en kage eller to hvor jeg frøs noget af det ned og kunne tage op fredag aften.

derudover er der en voksenret pasta med olivenolie, chili og hvidløg koster næsten intet og smager godt.

men jeg ville få gang i hjemmebaget - ser kan tjenes mange penge ind, tænker i rester og hvordan kan jeg som med kyllingen få det til at strække langt. Vi hinder også nogen gange en oksegrydesteg hvor dato er ved at løbe ud og der er også til 3 dage: 1. Alm oksesteg, biksemad agtigt, og pitabrød igen er de hjemmebagte så billige.og så synes man endda man har fået godt mad i 3 dage ;-)

og så et kæmpe kram for det er aldrig sjovt at stå der

Anmeld

31. oktober 2013

Zelinasmor

ægnudler - dem til en 5er for en stor pakke.

1 eller ½ pose wokgrøntsager fra frost - 11kr

og så tilsæt krydderier i har derhjemme. Og kød hvis i mener det er nødvendigt.

Toast i toastmaskine eller ovn - billig toastbrød, skinke/hamburgerryg - den billige og ost (evt havartis den billige - den holder længe)

Rugbrød - 5kr pr. pakke med billig pålæg på.

Håber det går 

Anmeld

31. oktober 2013

Flødebollen

Anonym skriver:

Hej Alle...

Sidder her, pengene er lige gået ind på kontoen, og de er allerede væk igen...

Kommunen er nogle klaphjerner så min kæreste har kun fået 2700 og jeg har min SU, dvs flere regninger ikke er betalt og alligevel har vi kun 700 til at leve for hele måneden... 2 voksne og et barn på 2... Ved simpelthen ikk hvad jeg skal stille op....

Nå, men derfor vil jeg høre hvad jeres ALLER ALLER BILLIGSTE madret er... Det behøver ikk være voldsomt sundt eller noget, bare det er billigt...

Jeg tænker risengrød nogle dage, også har jeg set tilbudsaviser der er suppe til 12kr, spædet op med lidt pasta kan vi godt nøjes med det...

Vi har kyllingfillet i fryseren, så gerne retter med kylling da vi har meget af det...

Kom frisk piger, har virkeligt desperat brug for jeres hjælp...

Ægnudler - 5 kroner i Rema

En pose wok-grøntsager - 11 kroner i rema

kylling (når i har det)

kokosmælk og karry.

Der er ofte også til flere dage.

Anmeld

31. oktober 2013

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Havregrød er billigere risengrød og ligger en god bund.

jeg køber tit en hel kylling og kan strække den til os 5 til 3 dage. Klipper den op og koger suppe på ryggen og bager boller til (to kilo mel kan man få for en tier), steges resten i ovnen og resterne bliver til biksemad. Sådan en kylling koster 39 i Føtex, kartofler er også lige nu billige så 3 kilo i Føtex til 8 kroner så der er tilbehøret. 

kartoffelsuppe er også godt man kan stege lidt af de kylling i har i fryseren og drysse i og godt med smag, så er det både mums og billigt.

en tomatsuppe kan også laves billigt og med hjemmebag er det skønt - her er det hittet hos ungerne. 

Så ville jeg sørge for ikke at løbe surt i det hele og investere i lidt sukker og æg og bage en kage eller to hvor jeg frøs noget af det ned og kunne tage op fredag aften.

derudover er der en voksenret pasta med olivenolie, chili og hvidløg koster næsten intet og smager godt.

men jeg ville få gang i hjemmebaget - ser kan tjenes mange penge ind, tænker i rester og hvordan kan jeg som med kyllingen få det til at strække langt. Vi hinder også nogen gange en oksegrydesteg hvor dato er ved at løbe ud og der er også til 3 dage: 1. Alm oksesteg, biksemad agtigt, og pitabrød igen er de hjemmebagte så billige.og så synes man endda man har fået godt mad i 3 dage ;-)

og så et kæmpe kram for det er aldrig sjovt at stå der

Tusind tak for rådene, den med kylling til 3 dage er god...
Og oksestegen... De skal helt klart bruges... Tusind tusind tak, for ja det er virkeligt øv at sidde sådan her...

Gudskelov er det ikke hver måned det sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.