Hvem skal sørge for det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Mor og meget mere skriver:

Er det ikke en selvmodsigelse? Man kan sagtens hjælpe hinanden, MEN dine principper kommer i vejen. Hvorfor er denne situation så vigtig, at du ikke sagtens kan hjælpe? 

Jeg kan ikke lade være med at tænke, at den tid og energi, du har brugt på at problematisere sagen herinde og i det hele taget, kunne være brugt på at fjerne krukken 27 gange. Så var problemet ude af verden, og det ville forhåbentlig ikke have ødelagt din nattesøvn. 

Denne situation er så vigtigt for mig da han får en mindre husleje som belønning for at være vicevært. Derfor synes jeg ikke at vi skal gøre det. Det er hans job. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

modesty

Det er ikke vores. Den var der da vi flyttede ind. 

Jo kunne vi sikkert godt men synes det er for dårligt at man skal "hive" fat i ham før der sker noget  

Vi er meget princip mennesker hvis man kan sige det sådan 

Men altså hvis den sidder på jeres altan eller vindue - hvis ikke den er på et fælles areal - så er det stadig ikke hans ansvar. Jeres private pynteting (og det indebærer også ting som en tidligere beboer har købt, som stadig er der) skal I selv ordne.

Anmeld

31. oktober 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
modesty skriver:

Men altså hvis den sidder på jeres altan eller vindue - hvis ikke den er på et fælles areal - så er det stadig ikke hans ansvar. Jeres private pynteting (og det indebærer også ting som en tidligere beboer har købt, som stadig er der) skal I selv ordne.

Den er på fælles området så den er ikke vores!!!

Anmeld

31. oktober 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
modesty skriver:

Sådan noget som vores datters rutschebane sørgede jeg for at få ind da det er vores. Så jeg kan sagtens skille ting fra hinanden hvda det er vores og hvad der er fælles.

Anmeld

31. oktober 2013

Dinna88

Nu har du jo efterhånden svaret på dit eget spørgsmål mange gange - du mener, at det er hans ansvar. Fint - så gå ned til ham, og bed ham om at fjerne den.

Jeg havde fjernet den i samarbejde med min kæreste - eventuelt spurgt viceværten om hjælp, hvis den er tung osv.

Anmeld

31. oktober 2013

Lullaby

Jeg er enig med dig. For mig ville det også være en principsag. Selvfølgelig skal han ordne det da det er hans ansvar. Men hvordan du får ham til det ved jeg ikke.

Anmeld

31. oktober 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Lullaby skriver:

Jeg er enig med dig. For mig ville det også være en principsag. Selvfølgelig skal han ordne det da det er hans ansvar. Men hvordan du får ham til det ved jeg ikke.

Du er godt nok den første der er enig med mig, he he 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.