Hvem skal sørge for det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.822 visninger
46 svar
27 synes godt om
30. oktober 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Sagen er den at vi bor i en lejlighed i et hus. Vi bor øverst  og for at komme op til vores lejlighed skal vi gå op af en trappe. 

Her da det blæste så meget i mandags er en blomsterkumme faldet ned på jorden så den ligger halvt foran vores trappe. 

Nu er det sådan at vores underbo er vores vicevært og han får en billig husleje for at være vicevært. 

Nu vil jeg gerne høre jer kvinder af hvem der har ansvaret for at samle blomsterkummen op og gøre den istand igen og rydde det jord op som er faldet ud af den? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

Maja88

Jeg havde selv gjort det

Anmeld

30. oktober 2013

Hullabullabulla

Jeg havde sgu nok bare selv gjort det, med mindre det var sådan en mega tung satan

Anmeld

30. oktober 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Britt88 skriver:

Jeg havde sgu nok bare selv gjort det, med mindre det var sådan en mega tung satan

Den er rimelig tung så min kæreste kan nok men jeg mener bare mere at det er en principsag det her. Ja.... Vi kunne nok selv gøre det men hvorfor det når han får en billig husleje for at være vicevært og det reelt er hans job?

Anmeld

30. oktober 2013

stjernehimmel

Jeg havde selv gjort det hvis det var min, ellers så er det jo hans opgave 

Anmeld

30. oktober 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
stjernehimmel skriver:

Jeg havde selv gjort det hvis det var min, ellers så er det jo hans opgave 

Det er ikke vores. Den tilhører selve huset. Den var der da vi flyttede ind.

Anmeld

30. oktober 2013

DianaRJS

Omsorgsgiver skriver:

Sagen er den at vi bor i en lejlighed i et hus. Vi bor øverst  og for at komme op til vores lejlighed skal vi gå op af en trappe. 

Her da det blæste så meget i mandags er en blomsterkumme faldet ned på jorden så den ligger halvt foran vores trappe. 

Nu er det sådan at vores underbo er vores vicevært og han får en billig husleje for at være vicevært. 

Nu vil jeg gerne høre jer kvinder af hvem der har ansvaret for at samle blomsterkummen op og gøre den istand igen og rydde det jord op som er faldet ud af den? 

jeg havde nok ikke lige lavet ravage over en bomsterkumme...

var det større ting var det en helt anden sag....

Anmeld

30. oktober 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
DianaRJS skriver:

jeg havde nok ikke lige lavet ravage over en bomsterkumme...

var det større ting var det en helt anden sag....

Nu vil vi heller ikke lave ravage. Det er mere princippet i det her at vi egentlig skal lave hans arbejde. Det synes jeg ikke er fair. Især ikke når han får en billig husleje for at være vicevært.

Anmeld

30. oktober 2013

modesty

Er blomsterkassen jeres? Så er det helt bestemt jeres ansvar, en vicevært skal ikke tage sig af jeres personlige pynteting.

Hvis den er fælles, så går det nok under viceværtens ansvar, men altså. Kan I ikke bare lige rykke den lidt så den ikke ligger i vejen, og så bede ham om at ordne det når han får tid?

Synes det er en lille ting at blive muggen over.

Anmeld

30. oktober 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
modesty skriver:

Er blomsterkassen jeres? Så er det helt bestemt jeres ansvar, en vicevært skal ikke tage sig af jeres personlige pynteting.

Hvis den er fælles, så går det nok under viceværtens ansvar, men altså. Kan I ikke bare lige rykke den lidt så den ikke ligger i vejen, og så bede ham om at ordne det når han får tid?

Synes det er en lille ting at blive muggen over.

Det er ikke vores. Den var der da vi flyttede ind. 

Jo kunne vi sikkert godt men synes det er for dårligt at man skal "hive" fat i ham før der sker noget  

Vi er meget princip mennesker hvis man kan sige det sådan 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.