Hvor længe har I været herinde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2009

sbs78

Jeg har været med fra starten af 2 Jan 2008. Hører til inde på Juli 07

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2009

ønskebørn74

Jeg har været herinde i snart 3md.. Og jeg EEElsker siden..
Det er dejligt at have søde mennesker at sparre med

Anmeld

24. juli 2009

Sujan

Har været her i et par måneder nu. Synes det er en rigtig god side. Især fordi vi ikke har fortalt nogle at vi er begyndt på projekt baby. Så er det rart at kunne diskutere lidt med andre herinde, nu når man ikke har andre at snakke med. Så føler man sig ikke så alene

Anmeld

24. juli 2009

Mette+Mathias

Znuzke skriver:

Er den ikke også nede nu - eller er det bare mig der er uheldig???

Jo, det er den, og det har den vist været snart et døgn nu, - men de er heller ikke for kvikke derinde!

Anmeld

24. juli 2009

Christopher&Andreas

har været her siden 8 januar 2009 er super glad for det, dejligt at kunne dele en masse med jer allesammen....

Anmeld

24. juli 2009

Kristina V

Jeg har været med fra starten af. Jeg høre til Juli 07 gruppen
og ELSKER denne side...

Anmeld

24. juli 2009

MaleneG

Jeg har været her omkring et halvt års tid efter hånden og er dybt afhængig af baby.dk

Anmeld

24. juli 2009

Pige2009

Jeg startede i det små på Netbaby, men flyttede hurtigt hertil og blev oprettet den 12. maj i år, så jeg er stadig ret grøn Der er efterhånden nogle stykker jeg gerne vil møde og håber at komme til det på et tidspunkt. Her er mange søde mennesker, og et par stykker er kommet ind under huden, da man har en del fælles interesser osv. Jeg har desuden brugt siden meget i en svær periode.

Dét jeg rigtig godt kan lide ved siden er at det handler om mere end bleer og det perfekte parforhold.

Så tak til alle fordi I er, som I er.

Knus Linda 28+6

Anmeld

24. juli 2009

Honningblomst

linda2009 skriver:

Jeg startede i det små på Netbaby, men flyttede hurtigt hertil og blev oprettet den 12. maj i år, så jeg er stadig ret grøn Der er efterhånden nogle stykker jeg gerne vil møde og håber at komme til det på et tidspunkt. Her er mange søde mennesker, og et par stykker er kommet ind under huden, da man har en del fælles interesser osv. Jeg har desuden brugt siden meget i en svær periode.

Dét jeg rigtig godt kan lide ved siden er at det handler om mere end bleer og det perfekte parforhold.

Så tak til alle fordi I er, som I er.

Knus Linda 28+6

Søde Linda...
Vi er jo en del der skal mødes først i sep...kunne du ikke tænke dig at komme med...jeg kan evt tage dig med på vejen, så er turen ikke så kedelig når man er et par stykker-smiler
Jeg ville i hvert fald rigtig gerne møde dig...
Knus..

Anmeld

24. juli 2009

Pige2009

Eva skriver:

Søde Linda...
Vi er jo en del der skal mødes først i sep...kunne du ikke tænke dig at komme med...jeg kan evt tage dig med på vejen, så er turen ikke så kedelig når man er et par stykker-smiler
Jeg ville i hvert fald rigtig gerne møde dig...
Knus..

Det kan da godt være... Hvornår er det? Jeg vil også rigtig gerne møde dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.