Hvor længe har I været herinde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2009

ekzunz

Mette+Mathias skriver:

Jeg ved det ikke?? Kan man ikke se det i ens profil et sted?

I starten kom jeg ikke så tit, fordi jeg syntes der skete for lidt, - men så var der en week-end hvor netbaby var nede og - afhængig som jeg er af det net - så kiggede jeg herind, og nu er det en vane liiiige at tjekke nogle gange ...eller 10...hver dag.

Er den ikke også nede nu - eller er det bare mig der er uheldig???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

Plysbjørnen

siden d. 19. februar 2008.

Anmeld

23. juli 2009

karina1980

jeg flyttede hertil 7 jan. 09 sammen med alle pigerne fra NB´s marts2004, henrik gav os vores egen lille gruppe, men vi er vist alle rimelige aktive udenfor den lille gruppe, har ihvertfald set tina og zafir en del,

jeg har ikke et sek. fortrudt at vi flyttede, her er langt bedre end NB

Anmeld

23. juli 2009

Stineve

Siden 24. marts 2008... men jeg postede først mit første indlæg for et par måneder siden tror jeg

Anmeld

23. juli 2009

Stineve

Jeg synes også det kunne være vildt skægt at møde nogle af jer piger /kvinder herinde fra...  

Jeg var engang med til et trendsales møde, og det var simpelthen så sjovt og hyggeligt!...

Anmeld

23. juli 2009

Pia

Siden at baby.dk blev oprettet..
Tror jeg var nr 2 bruger der blev tilmeldt.
Kender Tine og Henrik fra da både de og os var i behandling for og få vores skønne børn...

Er rigtig glad for siden og syntes det er så fedt at man kan få nogle rigtig gode bekendtskab på denne måde..

Anmeld

23. juli 2009

ivfmarie

Hej, jeg hedder Marie - jeg er Baby.dk/Juli07-afhængig

Jeg blev oprettet i februar 08, men har "smug"-kigget siden siden startede. Jeg var heftig NB-bruger, og fik kvidder af at siden fugerede af lort! Så da jeg så linket på Aug05 (som jeg også var smugkigger på ) begyndte jeg tjekke siden lidt ud.
Og selvfølgelig faldt Baby.dk i min smag - og jeg begyndte at at lægge i kaklen til et NB-mytteri!!
På to dage rykkede vi en af de største grupper på NB herover - og vi har elsket det siden.

I juli-gruppen er vi en del der har mødtes, flere gange.. Og det er simpelthen de skønneste tøser irl!!

Marie - baby.dk-addicted (og dette indlæg er nr. 4.454)

Anmeld

23. juli 2009

Mie A

Jeg har været her siden januar 2008 og jeg er afhængig!! Jeg holder mest til i juli 07 - har også mødt nogle af tøserne derfra irl.

Anmeld

24. juli 2009

Nanna1985

Omkring 3 måneder mener jeg

Anmeld

24. juli 2009

Betina88

Jeg har været herinde i en måned nu ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.