Hvor længe har I været herinde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2009

Honningblomst

Cris skriver:

Og hvad med næste lørdag igen (12.)? Ville det være muligt for dig at have så mange dates?

jamen, det kan sagtens lade sig gøre og især i så god tid-smiler
Vil du eller skal jeg oprette et kbh møde indlæg??
Knus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2009

Cris

Gør det bare, du har en lang erfaring i baby.dk og der er flere der kender dig   De vil måske måde dig og fortælle dig et par ting... hehe... Men jeg er med, jeg svarer så snart jeg ser indlæg. Jeg går i seng nu, her kl er kvart i tolv og det er aaaalt for sent med et barn i huset, som ikke sover igennem og vågner tidligt...

Cristina, som før børn gik i seng ca kl02 om morgenen og sov til kl10 eller 11, når hun havde mulighed til det!

Anmeld

24. juli 2009

Pige2009

Eva skriver:

Ej, mener du det....??? super...smadder hyggeligt...
Knus..

Jeps

Anmeld

24. juli 2009

st

Jamen jeg har været oprettet siden 28. december 2007, så det må også være "med-fra-starten".

st

Anmeld

24. juli 2009

Honningblomst

linda2009 skriver:

Jeps

Hvor godt...vil du køre med eller tager du tog eller kører selv eller hvordan..
knus..

Anmeld

24. juli 2009

Pige2009

Hvor godt...vil du køre med eller tager du tog eller kører selv eller hvordan..
knus..

Jeg vil gerne køre med-det er da meget hyggeligere, og så kan vi også splittes om benzin

Anmeld

24. juli 2009

Honningblomst

linda2009 skriver:

Jeg vil gerne køre med-det er da meget hyggeligere, og så kan vi også splittes om benzin

Det er helt perfekt...og ja, det hyggeligste...helt sikkert...glæder mig rigtig meget til at møde dig...

Anmeld

24. juli 2009

Pige2009

Eva skriver:

Det er helt perfekt...og ja, det hyggeligste...helt sikkert...glæder mig rigtig meget til at møde dig...

Lige over... Glæder mig også rigtig meget. Det er altid spændende at møde nye mennesker og se, hvordan de er i virkeligheden

Anmeld

24. juli 2009

Honningblomst

linda2009 skriver:

Lige over... Glæder mig også rigtig meget. Det er altid spændende at møde nye mennesker og se, hvordan de er i virkeligheden

Ja, lige præcis...smiler

Anmeld

25. juli 2009

Diana...

Znuzke skriver:

Jeg vil meeeeed.................  Er der ikke plads til en til????  Altså den 31. i Hillerød....

Jamen det er der da   Jeg skriver et indlæg det kan være der er flere der vil med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.