Hvor længe har I været herinde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2009

Tina2

Jeg har mødt langt de fleste af martspigerne, der er kun nogle stykker af dem som er på debatten (Susan1978, Finesmor, Zafir)

Ellers har jeg desværre ingen mødt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

SaNiNa

har været herinde siden d. 3 januar 2008, og håber virkelig på jeg kan komme til silkeborg d. 5-9 for iih hvor vil jeg gerne møde jer, i er jo blevet en del af familien her hjemme

Anmeld

23. juli 2009

Cris

Jeg kan ikke huske. Men måske et år siden eller faktisk i længere tid. Men i starten turde jeg ikke skrive noget, for man kan læse, at jeg ikke er danskere og jeg var bange, at nogle synes, at jeg skulle holde min kæft, for jeg har en stor kæft nogle gange, men det bliver ikke bedre, når man skriver med fejl og kan blive misforstået! Men i de sidste måneder, måske 4 eller 5, har jeg været meget aktiv. Jeg har haft tid og jeg har også haft behov for at være "socialt", for jeg ikke har nogle venner her ude. Og der var aldrig nogen som syntes, at jeg ikke skulle med, for jeg kom fra et andet land. Faktisk har jeg været med i mange gode diskussioner, hvor jeg kunne har været misforstået, men heldigvis kom damerne direkt til mig og sagde: hva'! hvad mener du!!!!! Og så blev tingene afklaret. Men det var meget sjælend, for generelt kunne I forstå hvad jeg mener. Man kan altid have forskellige mening, men det er noget andet end at blive misforstået. Jeg er glad, at man kan skrive om alt muligt her inde og ikke kun om babier. Jeg er tit blevet klogere og nogle andre gange har jeg bare rystet hovedet og gik videre til næste debat 

Anmeld

23. juli 2009

Heidi B

Har været her siden 3/1-2008... Så en dag længere end Eva....

Og jeg går ikke nogen staeder.... Synes det er en fantastisk side, og er glad for min netmødregruppe, aug06....

Heidi med Jeppe og Mikkel 300806

Anmeld

23. juli 2009

A.

siden 9 januar 2008

Anmeld

23. juli 2009

Diana...

Jeg har været her inde i 9 måneder og er super glad for denne sider og snakke med rigtig mange her inde fra, og der er bare mange jeg os vil møde. 

Jeg har mødt MetteT her inde fra mange gange efter hånden også sammen med vores mænd en 3 gange og det har bare været super hyggeligt alle gange og hun og hun er lige så skøn som jeg regnet med 

Så har jeg mødt Christinap som har lavet mine negle (SUPER FLOT kan varmt anbefales) og så har jeg været ude og spise frokost med hende og mette en enkelt gang og hun er os lige så skøn som jeg regnet med.

Jamen så er der jo Lykke86 hende kender jeg jo fra min barndoms by hun gik i klasse med min lillesøster og hun var os bare super skøn den gang har ikke set hende siden men er sikker på hun stadig er super fantastisk.

Jamen så har jeg jo mødt dem til århus traf og super hyggeligt var det og håber jeg skal møde dem alle igen,

Så skal jeg mødes med mettemoren d. 28 i århus hvor vi skal i biografen og se harry potter WEE og hende glæder jeg mig bare super meget til at møde og tror bestemt os hun er som man tror.

Jamen og så er der lige d. 31 hvor jeg skal mødes men Tanja i hillerød og det glæder jeg mig os helt vildt til og er os sikker på hun er lige så skøn som her inde. 

Og så er der jo lige dem til silkeborg traf jeg skal møde d. 5 sep og det bliver fedt at få ansigter på alle dem man snakker med. 

Knus Diana som synes i alle er nogen super dejlige mennesker at snakke med.

Anmeld

23. juli 2009

trunte89

Jeg har været her i 1 år og 3 mdr.

Anmeld

23. juli 2009

ekzunz

Jeg har været her inde i 9 måneder og er super glad for denne sider og snakke med rigtig mange her inde fra, og der er bare mange jeg os vil møde. 

Jeg har mødt MetteT her inde fra mange gange efter hånden også sammen med vores mænd en 3 gange og det har bare været super hyggeligt alle gange og hun og hun er lige så skøn som jeg regnet med 

Så har jeg mødt Christinap som har lavet mine negle (SUPER FLOT kan varmt anbefales) og så har jeg været ude og spise frokost med hende og mette en enkelt gang og hun er os lige så skøn som jeg regnet med.

Jamen så er der jo Lykke86 hende kender jeg jo fra min barndoms by hun gik i klasse med min lillesøster og hun var os bare super skøn den gang har ikke set hende siden men er sikker på hun stadig er super fantastisk.

Jamen så har jeg jo mødt dem til århus traf og super hyggeligt var det og håber jeg skal møde dem alle igen,

Så skal jeg mødes med mettemoren d. 28 i århus hvor vi skal i biografen og se harry potter WEE og hende glæder jeg mig bare super meget til at møde og tror bestemt os hun er som man tror.

Jamen og så er der lige d. 31 hvor jeg skal mødes men Tanja i hillerød og det glæder jeg mig os helt vildt til og er os sikker på hun er lige så skøn som her inde. 

Og så er der jo lige dem til silkeborg traf jeg skal møde d. 5 sep og det bliver fedt at få ansigter på alle dem man snakker med. 

Knus Diana som synes i alle er nogen super dejlige mennesker at snakke med.

Jeg vil meeeeed.................  Er der ikke plads til en til????  Altså den 31. i Hillerød....

Anmeld

23. juli 2009

Mette+Mathias

Jeg ved det ikke?? Kan man ikke se det i ens profil et sted?

I starten kom jeg ikke så tit, fordi jeg syntes der skete for lidt, - men så var der en week-end hvor netbaby var nede og - afhængig som jeg er af det net - så kiggede jeg herind, og nu er det en vane liiiige at tjekke nogle gange ...eller 10...hver dag.

Anmeld

23. juli 2009

Lise

Jeg har været herinde knap 1½ år, og er dybt afhængig... Vi rykkede hele juli07 fra Netbaby

Har efterhånden mødt rigtig mange fra juli 07 - Nogle flere gange end andre, både med og uden børn - og det er altid en fornøjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.