Jeg har været her inde i 9 måneder og er super glad for denne sider og snakke med rigtig mange her inde fra, og der er bare mange jeg os vil møde.
Jeg har mødt MetteT her inde fra mange gange efter hånden også sammen med vores mænd en 3 gange og det har bare været super hyggeligt alle gange og hun og hun er lige så skøn som jeg regnet med

Så har jeg mødt Christinap som har lavet mine negle (SUPER FLOT kan varmt anbefales) og så har jeg været ude og spise frokost med hende og mette en enkelt gang og hun er os lige så skøn som jeg regnet med.
Jamen så er der jo Lykke86 hende kender jeg jo fra min barndoms by hun gik i klasse med min lillesøster og hun var os bare super skøn den gang har ikke set hende siden men er sikker på hun stadig er super fantastisk.
Jamen så har jeg jo mødt dem til århus traf og super hyggeligt var det og håber jeg skal møde dem alle igen,
Så skal jeg mødes med mettemoren d. 28 i århus hvor vi skal i biografen og se harry potter WEE og hende glæder jeg mig bare super meget til at møde og tror bestemt os hun er som man tror.
Jamen og så er der lige d. 31 hvor jeg skal mødes men Tanja i hillerød og det glæder jeg mig os helt vildt til og er os sikker på hun er lige så skøn som her inde.
Og så er der jo lige dem til silkeborg traf jeg skal møde d. 5 sep og det bliver fedt at få ansigter på alle dem man snakker med.
Knus Diana som synes i alle er nogen super dejlige mennesker at snakke med.
Anmeld