Hvor længe har I været herinde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2009

Honningblomst

Cris skriver:

Det ville være dejligt! Jeg skal tilbage til Kph om 7 dage med den lille. Efter det har jeg masser af tid :-D

Jamen, så er det da det vi skal....hvornår skal vi sige...så kan vi smide et indlæg om møde i kbh...det ville da være super...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2009

Cris

Jeg arbejder ikke, så jeg har masser af tid. Jeg skal bare finde uf af børnepasnng, for hvis det er en møde uden børn, så skal jeg finde ud, om min svigerinde kunne passe på den lille den dag (hun har ellers ikke så meget tid, men måske lykkes det). Ellers har jeg ikke noget problem

Anmeld

24. juli 2009

Honningblomst

Cris skriver:

Jeg arbejder ikke, så jeg har masser af tid. Jeg skal bare finde uf af børnepasnng, for hvis det er en møde uden børn, så skal jeg finde ud, om min svigerinde kunne passe på den lille den dag (hun har ellers ikke så meget tid, men måske lykkes det). Ellers har jeg ikke noget problem

Du tager da bare den bette med...vi må da kunne finde en café hvor der er plads til store som små...men altså, gør som du har det bedst med-smiler
Skal jeg lige lavet et nyt indlæg om KBH'er møde??

Knus..

Anmeld

24. juli 2009

Cris

Eva skriver:

Du tager da bare den bette med...vi må da kunne finde en café hvor der er plads til store som små...men altså, gør som du har det bedst med-smiler
Skal jeg lige lavet et nyt indlæg om KBH'er møde??

Knus..

Nogle gange er det lidt svært, for man skal løbe efter de små hele tiden og man kan ikke rigtigt snakke. Men hvis der er flere, så kan de bedre underholde hinanden

Det synes jeg, der er måske flere som har lyst til at snakke lidt i stedet for at skrive! hehe

Anmeld

24. juli 2009

Honningblomst

Cris skriver:

Nogle gange er det lidt svært, for man skal løbe efter de små hele tiden og man kan ikke rigtigt snakke. Men hvis der er flere, så kan de bedre underholde hinanden

Det synes jeg, der er måske flere som har lyst til at snakke lidt i stedet for at skrive! hehe

Super...jeg skriver lige og jeg tager heller ikke mine banditter med-smiler
Skal vi have en dato eller??

Anmeld

24. juli 2009

Cris

Hvad med en fælles baby.dk møde den 5.Sep? Måsker er der flere som kan mødes i forskellige stedder i DK!

Anmeld

24. juli 2009

Honningblomst

Cris skriver:

Hvad med en fælles baby.dk møde den 5.Sep? Måsker er der flere som kan mødes i forskellige stedder i DK!

Det er en god idé,,....men så kommer jeg jo ikke, fordi jeg har lovet mig ud til jyderne.-smiler-
men hvis du skriver et indlæg om den dato for jer fra sjælland, så kommer der sikkert en masse..
Knus..

Anmeld

24. juli 2009

Diana...

Eva skriver:

Det er en god idé,,....men så kommer jeg jo ikke, fordi jeg har lovet mig ud til jyderne.-smiler-
men hvis du skriver et indlæg om den dato for jer fra sjælland, så kommer der sikkert en masse..
Knus..

HEY HEY DEN GÅR IKK DU SKAL TIL JYLLAND 

Anmeld

24. juli 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

HEY HEY DEN GÅR IKK DU SKAL TIL JYLLAND 

PRÆCIS-smiler- som skrevet, jeg har lovet mig ud den dag og komme til jer og jeg glæder mig...
Knus.

Anmeld

24. juli 2009

Cris

Og hvad med næste lørdag igen (12.)? Ville det være muligt for dig at have så mange dates?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.