Så er det i næste uge, vi er i Ude og hjemme - Ægdonation :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2013

Tvillingemor80

LRJ skriver:

Ja, hun vil få af vide t hun er donor barn, og hvis hun selv vil vide hvem hendes donor er, så får hun det afvide, og de gemmer bladet osv til hende når hun er stor nok

Jamen som sagt vil hun aldrig være mit barn og aldrig komme til at være det, og vi har aftalt at vi altid kan skrive til den anden st man er nødt til at sætte det hele på afstand og ingen kontakt kan have i lidt tid, vi har lavet alle disse overvejelser og aftaler inden vi gik igang med dette

Okay.. Synes det er vildt i kan få det til at fungere.. Og tak fordi du deler det med os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

lycly

Tænker bare ligner hun ikk dig så lidt?

fejl 

Anmeld

27. oktober 2013

Tulipan

Vil også bare lige sige at det er mega stort gjort af dig
Du er jo verdens bedste veninde!

Håber I kan få det til at virke af hele mit hjerte

Anmeld

27. oktober 2013

LMX

nielsen80 skriver:

Bare lige et input - man kan ikke bare sortere, man kan ikke se æggets kvalitet inden udtagning og befrugtning, og selv derefter er det svært. Man ved rigtig meget om sædkvalitet, men desværre meget lidt om ægkvalitet i dag(tag det fra en som selv har dårlig ægkvalitet, og derfor har været igennem alle stadier).

Når det så er sagt, så kan jeg sagtens følge dig - tror man vurderer det ud fra et sundhedsperspektiv, hvor efter at havde udsat kroppen for det pres ivf er, så ønsker man at minimere risikoen for abort så meget som muligt. Og man ved jo højere alder, jo højere risiko.......og æggets kvalitet kan have meget med det faktum at gøre.

@ TS, det er fandme sejt gjort.

Jeg tænker bare at alternativet er 0 graviditet... Personligt ville jeg gerne satse hvis det var mig der stod i en situation hvor jeg ikke selv var istand til at "lægge æg" så at sige 

Vi skal jo stadig huske på at der fødes mange flere raske børn af "gamle" kvinder end der fødes syge, og dem der er syge når som oftes at blive sorteret fra et sted i graviditeten. (Hvis det er det man ønsker altså)

Anmeld

28. oktober 2013

prinsesse snullergøj

LRJ skriver:

Ja som Overskriftet siger så er min veninde laila og jeg i Ude og hjemme på onsdag, hvor vi sætter fokus på Ægdonation, og det at jeg har Doneret til hende, og der kom den dejligste lille pige ud af det

Ja det er vi søde , og ja Laura er den dejligste lille pige , min lille datter som jeg elsker ud over alle grænser, helt ubeskriveligt 

Og som alle skriver så er det stort af dig søde, tror heller ikke du er i tvivl om hvor taknemlig jeg er over at du gav mig denne mulighed, som min krop heldigvis var med på at fuldføre 

Aldrig har jeg været mere stolt af noget jeg har gjort , og hvor er jeg heldig og stolt over at du er i mit liv søde , du er og blir en skat 

Du er et smukt menneske på alle måder 

Kæmpe kæmpe kram 

Anmeld

29. oktober 2013

Faith

prinsesse snullergøj skriver:

Ja det er vi søde , og ja Laura er den dejligste lille pige , min lille datter som jeg elsker ud over alle grænser, helt ubeskriveligt 

Og som alle skriver så er det stort af dig søde, tror heller ikke du er i tvivl om hvor taknemlig jeg er over at du gav mig denne mulighed, som min krop heldigvis var med på at fuldføre 

Aldrig har jeg været mere stolt af noget jeg har gjort , og hvor er jeg heldig og stolt over at du er i mit liv søde , du er og blir en skat 

Du er et smukt menneske på alle måder 

Kæmpe kæmpe kram 

Fantastisk, intet mindre!

Anmeld

30. oktober 2013

Benjamins'mor

LRJ skriver:

Ja som Overskriftet siger så er min veninde laila og jeg i Ude og hjemme på onsdag, hvor vi sætter fokus på Ægdonation, og det at jeg har Doneret til hende, og der kom den dejligste lille pige ud af det

Har lige læst artiklen og vil bare sige, det er så stort af dig!

Anmeld

30. oktober 2013

Katia Juul Skovgaard

Bladet købes hver uge og jeres artikel er nu læst.

Resultat- Jeg sidder og stortuder

Lone, du er jo det mest fantastiske menneske der findes

Og hvor er det skønt at Laila fik sit ønske opfyldt

Jeg skal da i hvert fald lige i tænkeboks og måske lige tale med manden om donation af mine æg. Der findes ingen større gave end en baby.

Al respekt herfra 

Katia

Anmeld

1. december 2013

prinsesse snullergøj

Katia Iversen skriver:

Bladet købes hver uge og jeres artikel er nu læst.

Resultat- Jeg sidder og stortuder

Lone, du er jo det mest fantastiske menneske der findes

Og hvor er det skønt at Laila fik sit ønske opfyldt

Jeg skal da i hvert fald lige i tænkeboks og måske lige tale med manden om donation af mine æg. Der findes ingen større gave end en baby.

Al respekt herfra 

Katia

Du har ret Lone er fantastisk - holder enormt meget af hende - havde jeg nu gjort uden æg også - hun er et skønt og uselvisk menneske på mange måder 

og er super taknemlig over hun gav mig denne chance for at få så stort et ønske opfyldt -og også over at jeg selv kunne finde ud af at tage imod og "fik lavet" lille Laura lækkermus 

Anmeld

1. december 2013

LRJ

prinsesse snullergøj skriver:

Du har ret Lone er fantastisk - holder enormt meget af hende - havde jeg nu gjort uden æg også - hun er et skønt og uselvisk menneske på mange måder 

og er super taknemlig over hun gav mig denne chance for at få så stort et ønske opfyldt -og også over at jeg selv kunne finde ud af at tage imod og "fik lavet" lille Laura lækkermus 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.