Så er det i næste uge, vi er i Ude og hjemme - Ægdonation :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Det er godt nok stort
Ville aldrig selv kunne det desværre, ville på en eller anden måde føle lidt det var mit /:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2013

LRJ

Faith skriver:

Ej jeg tænkte nok det var dig!!!!

Det er SÅ sejt det du har gjort!

Tak

Ja, vi er jo nødt at sætte fokus på æg donation, så der er flere som måske vil hjælpe andre

Anmeld

25. oktober 2013

LRJ

StineW79 skriver:

Ej hvor godt! Har nemlig en veninde, der sku i behandling for 5 år siden, hvor jeg tilbød at hun ku få nogele af mine når jeg ik selv var gravid længer. Der fik hun at vide at det måtte man ik i dk. 

Heldigvis fik hun jo så fra en ano donore, og har en dejlig dreng på 4 år nu! Vh stine

Dejligt

de 7 andre gange jeg har doneret har også været anonymt da det heller ikke var lovligt de gange jeg donerede før

Anmeld

25. oktober 2013

LRJ

esioul skriver:

Du er et stort menneske <3

Tak søde

Anmeld

25. oktober 2013

B&J

hold da op hvor er du en fantastisk kvinde ej hvor er det såå flot og sikke en gave du har givet din veninde får helt tårre i øjne

Anmeld

25. oktober 2013

LRJ

Maria&Lukas skriver:

Det er godt nok stort
Ville aldrig selv kunne det desværre, ville på en eller anden måde føle lidt det var mit /:

folk troede omkring os troede også at jeg måske ville få den følelse, men jeg tænker det jo slet ikke som mit, det er ikke andet en mit æg, hun har båret barnet, hun har født det, hun kommer til at opdrage det - så det vil aldrig komme til føles som mit - Men jeg forstår godt folk har lidt svært ved ikke at se det som deres eget

Anmeld

25. oktober 2013

LRJ

B&J skriver:

hold da op hvor er du en fantastisk kvinde ej hvor er det såå flot og sikke en gave du har givet din veninde får helt tårre i øjne

Tak

Anmeld

25. oktober 2013

Lukas&Liam<3

LRJ skriver:

folk troede omkring os troede også at jeg måske ville få den følelse, men jeg tænker det jo slet ikke som mit, det er ikke andet en mit æg, hun har båret barnet, hun har født det, hun kommer til at opdrage det - så det vil aldrig komme til føles som mit - Men jeg forstår godt folk har lidt svært ved ikke at se det som deres eget

Tager jeg godt nok også hatten er for, det er super flot
Jeg ville bare føle at det var mit, og ville synes det var rigtig underligt hvis jeg kunne se mig selv i barnet.
Ville nok godt kunne det anonymt men ikke hvor jeg faktisk vil være en del af barnets liv.

Anmeld

25. oktober 2013

LRJ

Maria&Lukas skriver:

Tager jeg godt nok også hatten er for, det er super flot
Jeg ville bare føle at det var mit, og ville synes det var rigtig underligt hvis jeg kunne se mig selv i barnet.
Ville nok godt kunne det anonymt men ikke hvor jeg faktisk vil være en del af barnets liv.

Nu ligner Barnet meget min datter, dog med træk fra min venindes mand - men ser det stadig ikke som mit, synes det er sjovt

Anmeld

25. oktober 2013

Lukas&Liam<3

LRJ skriver:

Nu ligner Barnet meget min datter, dog med træk fra min venindes mand - men ser det stadig ikke som mit, synes det er sjovt

Så længe du selv har det godt med det synes jeg virkelig det er stort og flot gjort tænk at kunne glæde et menneske med den største gave man kan få i denne verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.