Så er det i næste uge, vi er i Ude og hjemme - Ægdonation :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2013

1990h

LRJ skriver:

Ja som Overskriftet siger så er min veninde laila og jeg i Ude og hjemme på onsdag, hvor vi sætter fokus på Ægdonation, og det at jeg har Doneret til hende, og der kom den dejligste lille pige ud af det

var i i udlandet og få sat æggene op eller må man gerne det i dkk?

flot af dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2013

LRJ

1990h skriver:

var i i udlandet og få sat æggene op eller må man gerne det i dkk?

flot af dig

Du har måtte donere anonymt æg til andre siden 2008 og i oktober sidste år blev det lovlig at donere til nogle du kender

Anmeld

2. december 2013

1990h

LRJ skriver:

Du har måtte donere anonymt æg til andre siden 2008 og i oktober sidste år blev det lovlig at donere til nogle du kender

årrh..troede slet ikke at de i dkk vil sætte andres æg op i nogle.

har en veninder der står i samme problematik..nu kan jeg da fortælle at der håb endnu

Anmeld

2. december 2013

Christina74

prinsesse snullergøj skriver:

Ja det er vi søde , og ja Laura er den dejligste lille pige , min lille datter som jeg elsker ud over alle grænser, helt ubeskriveligt 

Og som alle skriver så er det stort af dig søde, tror heller ikke du er i tvivl om hvor taknemlig jeg er over at du gav mig denne mulighed, som min krop heldigvis var med på at fuldføre 

Aldrig har jeg været mere stolt af noget jeg har gjort , og hvor er jeg heldig og stolt over at du er i mit liv søde , du er og blir en skat 

Du er et smukt menneske på alle måder 

Kæmpe kæmpe kram 

Ja det var dråben  nu sidder jeg og tuder.

Det der kan mine graviditets homoner sq ikke klare.

Selvfølgelig er det din og din mands Prinsesse, men ja det er stort at din veninde (eller hvem som helst det måtte være) at give dig muligheden.

For at dig og din mand kunne bære, føde og opfostre dette lille vidunder

Det er jo ''bare'' et æg der er lånt ud til det sætter sig fast i ny ejer NEMMELIG den komendne mor 

Godt med focus på det, for det kunne være det var det der kunne ha været til at få mig til det at donere. Men jeg er for gammel nu.

Anmeld

18. december 2013

prinsesse snullergøj

Christina74 skriver:

Ja det var dråben  nu sidder jeg og tuder.

Det der kan mine graviditets homoner sq ikke klare.

Selvfølgelig er det din og din mands Prinsesse, men ja det er stort at din veninde (eller hvem som helst det måtte være) at give dig muligheden.

For at dig og din mand kunne bære, føde og opfostre dette lille vidunder

Det er jo ''bare'' et æg der er lånt ud til det sætter sig fast i ny ejer NEMMELIG den komendne mor 

Godt med focus på det, for det kunne være det var det der kunne ha været til at få mig til det at donere. Men jeg er for gammel nu.

tak 

Du har helt ret  FOA gammel det ved jeg ikke -kender ikke din alder, men man kan vist godt få lov selvom man er over 35 ,såfremt modtager er indforstået med det , og skal selvfølgelig godkendes 

Anmeld

18. december 2013

Christina74

prinsesse snullergøj skriver:

tak 

Du har helt ret  FOA gammel det ved jeg ikke -kender ikke din alder, men man kan vist godt få lov selvom man er over 35 ,såfremt modtager er indforstået med det , og skal selvfølgelig godkendes 

Jeg er gravid og har termin 2 dage før min 40 års fødselsdag :-)

Anmeld

18. december 2013

Troldemommi

Jeg blev så rørt, syntes det er så fint det du har gjort. 

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.