Så er det i næste uge, vi er i Ude og hjemme - Ægdonation :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2013

modesty

LRJ skriver:

Ja som Overskriftet siger så er min veninde laila og jeg i Ude og hjemme på onsdag, hvor vi sætter fokus på Ægdonation, og det at jeg har Doneret til hende, og der kom den dejligste lille pige ud af det

Det er fandeme SEJT gjort!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2013

Loa

Ej det er godt nok vildt

Føler du slet ikke bare en lille bitte smule af det er dit barn?

Anmeld

25. oktober 2013

Aabye

LRJ skriver:

Ja som Overskriftet siger så er min veninde laila og jeg i Ude og hjemme på onsdag, hvor vi sætter fokus på Ægdonation, og det at jeg har Doneret til hende, og der kom den dejligste lille pige ud af det

SÅ sejt gået.. Virkelig stort af dig..

Anmeld

25. oktober 2013

o1Mutte

Tager virkelig hatten af for dig! Du har givet et andet menneske den største gave

Anmeld

26. oktober 2013

LRJ

Loa skriver:

Ej det er godt nok vildt

Føler du slet ikke bare en lille bitte smule af det er dit barn?

Overhovedet ikke - jeg ser det kun som hendes

Anmeld

26. oktober 2013

LilleSmølf

Hold kæft hvor sejt at du har gjort det - og endda 7 gange!

Jeg tør simpelthen ikke selvom jeg gerne ville (går i gulvet hvis jeg bare ser et hospital eller en nål, høhø ) men har stor respekt for dem, der gør.

Ved, hvor mange der kæmper for det så det er bare fedt at nogen kan hjælpe med så stor en ting

Anmeld

26. oktober 2013

Lilje82

Jeg så godt dette billede i denne uges blad over de næste uges historier, og tænke bare, hvor er det smukt gjort. Du er et meget stort og fantastisk menneske 

Anmeld

26. oktober 2013

LRJ

LilleSmølf skriver:

Hold kæft hvor sejt at du har gjort det - og endda 7 gange!

Jeg tør simpelthen ikke selvom jeg gerne ville (går i gulvet hvis jeg bare ser et hospital eller en nål, høhø ) men har stor respekt for dem, der gør.

Ved, hvor mange der kæmper for det så det er bare fedt at nogen kan hjælpe med så stor en ting

Det er 8 gange 7 gange anonymt og 1 kendt

er også ræd for nåle, men gør det alligevel for alle dem der ikke selv kan blive gravide

Anmeld

27. oktober 2013

Babydrøm

LRJ skriver:

Hvor er det fantastisk gjort af dig

Anmeld

27. oktober 2013

LMX

LRJ skriver:

Dejlig historie. Hatten af for dig 

Jeg havde gjort det samme hvis jeg havde muligheden og ikke var så gammel 

Hvilket får mig til at tænke på hvorfor der er en øvre grænse ift alder og ægdonation, når nu det i forvejen er en mangelvare. Tit er man jo halvgammel før man selv er færdig med at få børn og gerne vil glæde andre med de gode æg man stadig har tilbage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.