LMX skriver:
Jeg kan godt se hvor du vil henad.. Og jeg er tildels enig, men nu til dags hvor de kan se hvilke æg der er gode og hvilke der er dårlige. Så kan man jo bare sortere.
Mener bare hvis der sidder kvinder derude som gerne vil donere så er det lidt ærgerligt at alderen skal være en stopklods når nu vi hører hvor få donorer der er 
Og med alle de undersøgelser man bliver tilbudt i dagens Danmark. NF og MD.. Man vælger jo stort set selv 
Bare lige et input - man kan ikke bare sortere, man kan ikke se æggets kvalitet inden udtagning og befrugtning, og selv derefter er det svært. Man ved rigtig meget om sædkvalitet, men desværre meget lidt om ægkvalitet i dag(tag det fra en som selv har dårlig ægkvalitet, og derfor har været igennem alle stadier).
Når det så er sagt, så kan jeg sagtens følge dig - tror man vurderer det ud fra et sundhedsperspektiv, hvor efter at havde udsat kroppen for det pres ivf er, så ønsker man at minimere risikoen for abort så meget som muligt. Og man ved jo højere alder, jo højere risiko.......og æggets kvalitet kan have meget med det faktum at gøre.
@ TS, det er fandme sejt gjort.
Anmeld