Pasning af guldklumpen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2009

Cris

Miamaja skriver:

enig. hvis der er tale om spaed born saa er jeg tilhaenger af  'tryghedsmodellen' indenfor baby pleje. dvs man har baby svobt om sig hele dagen. ligesom negerne i ughanda  det er en taet kontakt og man oplever babyer af modre der bruger denne model, har meget rolige born der graeder sjaeldent. det hjaelper ogsaa med at styrke det taette baand mellem mor og barn. Som en enhed

Ja, jeg vidste ikke noget om at svøbe babier før. Det skulle jeg have gjord med mit barn, som har haft det så svært med at sove... Men der var ingen, som havde fortælt mig. Det var meget senere, at jeg læste om det. Der er nogle der bliver svøvet til at sove indtil de bliver faktisk 6 eller flere måneder! Man bliver altid klogere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

Miamaja

Ja, jeg vidste ikke noget om at svøbe babier før. Det skulle jeg have gjord med mit barn, som har haft det så svært med at sove... Men der var ingen, som havde fortælt mig. Det var meget senere, at jeg læste om det. Der er nogle der bliver svøvet til at sove indtil de bliver faktisk 6 eller flere måneder! Man bliver altid klogere!

Min laege fortalte mig det da han var fodt. det burde alle laeger fortaelle modre - jeg vidste det heller ikke for han fortalte det

Anmeld

24. juli 2009

Nanna1985

Jeg synes det er vigtig at man stadigvæk husker hinanden som kærester, selvom man er blevet forældre.. Vi får passet Fia alt efter behov, men der kan gå måneder imellem hun bliver passet og når hun bliver passet, er det os med overnatning og altid kun hos familien.. Fia´s mormor, farmor/farfar.. El. min svigerinde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.