Pasning af guldklumpen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2009

Honningblomst

Åh, du starter noget der let kan blive til en fæl debat...og jeg har søme tit været udnævnt som den værste af det værste fordi jeg siger hvordan jeg har det og hvad jeg gør og hvorfor...så det vil jeg undlade nu-smiler
Så i den her vil jeg sige at forældre er forskellige og det samme bliver vores bøn jo så.
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

Klumpe-dumpe

MariaE skriver:

Uha, jamen giver dem ret..mine lile pige bliver 5 mdr i næste uge og kunne på INGEN måde efterlade hende i en hel uge..aldrig. VEd du godt at små børn i den alder skal bare være væk fra deres forældre i ca 14 dage, så har de næsten glemt alt om syn, lugt, stemme osv???? det er desværre en undersøgelse der er lavet AMNGE gange og med samme resultat.....Så nej tak, en uge i den alder er slet ikke for så små børn synes jeg.

Mén en pige på 3 der beder om at hygge med bedste forældrene er noget helt andet.
Vores søn er dog kun passet ude 3 gange, pga lillesøster fødsel, en nat med bif tur med manden og nu her i weekenden hvor vi skal til bryllup på Sjælland. Ellers ikke om natten, kun om dagen.
Synes da bestemt man skal bruge en mulighed for pasning i ny og næ, det er kun sundt. Men man skal ikke aflevere sin unge.

Nu er det jo slet IKKE 14 dage jeg skrev om. Men en uge, fra mandag til søndag.

-Og da jeg som skrevet er alene med hende, er det VIGTIGT at hun får et forhold til andre end mig. (VISER DIV: UNDERSØGELSER!)

-Og jo jeg "taler" med hende flere gange om dagen, hun har trøjer med, med min duft. Så mon ikke hun nemt kan huske sin mor efter 5 dage, hvor hun ikke har set mig.

Anmeld

23. juli 2009

Pige2009

Sanne skriver:

Nu er nicklas jo kun 5 uger og jeg kan endnu ikke give ham fra mig... selvom jeg overvejer at lade min mor passe ham nogle timer da jeg helt vildt gerne vil ind og se harry potter...

men har det så dårlig når han bare er væk fra min i 10 min, håber dog at jeg om noget tid ville kunne overlade ham til personer jeg stoler 120% så kæresten og jeg kan få lidt tid sammen som kærester

ang dit spørgsmål syntes jeg da ikke engang om månede er meget, og hvis hun elsker det så er det jo bare super. og så kan i osse få lidt "voksen" tid sammen

Du skal da helt klart lade din mor passe ham, for Harry Potter er rigtig god...

Anmeld

23. juli 2009

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

Nu er det jo slet IKKE 14 dage jeg skrev om. Men en uge, fra mandag til søndag.

-Og da jeg som skrevet er alene med hende, er det VIGTIGT at hun får et forhold til andre end mig. (VISER DIV: UNDERSØGELSER!)

-Og jo jeg "taler" med hende flere gange om dagen, hun har trøjer med, med min duft. Så mon ikke hun nemt kan huske sin mor efter 5 dage, hvor hun ikke har set mig.

jo jeg er ret sikker på at hun godt kan huske dig efter 5 dage :=) kan godt forstå dig.... havde problemer med at nå det hele selvom vi er to om Nikoline!

jeg er bare alt for pylret.... tror ikke jeg kunne gå 5 dage uden Nikoline... måske een eller to nætter....

Anmeld

23. juli 2009

Kaufie

Sanne skriver:

Nu er nicklas jo kun 5 uger og jeg kan endnu ikke give ham fra mig... selvom jeg overvejer at lade min mor passe ham nogle timer da jeg helt vildt gerne vil ind og se harry potter...

men har det så dårlig når han bare er væk fra min i 10 min, håber dog at jeg om noget tid ville kunne overlade ham til personer jeg stoler 120% så kæresten og jeg kan få lidt tid sammen som kærester

ang dit spørgsmål syntes jeg da ikke engang om månede er meget, og hvis hun elsker det så er det jo bare super. og så kan i osse få lidt "voksen" tid sammen

Findes der ikke baby-bio i en biograf i nærheden af dig?? Det brugte vi en del i min mødregruppe.

Sidespring, sorry.

Anmeld

23. juli 2009

Ni-ko-li-ne

Eva skriver:

Åh, du starter noget der let kan blive til en fæl debat...og jeg har søme tit været udnævnt som den værste af det værste fordi jeg siger hvordan jeg har det og hvad jeg gør og hvorfor...så det vil jeg undlade nu-smiler
Så i den her vil jeg sige at forældre er forskellige og det samme bliver vores bøn jo så.
Knus Eva..

det ville fisme da også være kedeligt hvis vi alle var ens.... sikke en verden *g*

Anmeld

23. juli 2009

SaNiNa

linda2009 skriver:

Du skal da helt klart lade din mor passe ham, for Harry Potter er rigtig god...

uuh ved ike helt om jeg kan undervære ham i 3 timer eller om mine bryster kan

vi har snaket om at lade min mor passe ham en dag i næste uge og vi så går ud og spiser så det lidtr letter at tage hjem hvis jeg ikke kan undevære ham han er jo kun 5 uger og mors lille dreng

Anmeld

23. juli 2009

SaNiNa

Kaufie skriver:

Findes der ikke baby-bio i en biograf i nærheden af dig?? Det brugte vi en del i min mødregruppe.

Sidespring, sorry.

jo der er baby bio men syntes ikke det er sjovt at skulle afsted alnene og så slutter den først kl 13.30 da de er indlægt pause og så meget kan han slet ikke rumme endnu...

Anmeld

23. juli 2009

Honningblomst

ka-ri-na skriver:

det ville fisme da også være kedeligt hvis vi alle var ens.... sikke en verden *g*

Lige præcis...og kunne vi bare nå dertil at alle meninger er ok, så ville det være super...
Men man kan jo ikke rigtig debattere hvad der er bedst i det her...jeg ved hvad der er bedst for mine unger og det er det jeg hr gjort og dermed skabt pg præget mine børn som jeg ønsker...præcis som alle andre gør med deres børn...og det fantastiske er jo at man faktisk også ændrer sig en del fra barn til barn-smiler
Knus Eva..

Anmeld

23. juli 2009

Ni-ko-li-ne

Eva skriver:

Lige præcis...og kunne vi bare nå dertil at alle meninger er ok, så ville det være super...
Men man kan jo ikke rigtig debattere hvad der er bedst i det her...jeg ved hvad der er bedst for mine unger og det er det jeg hr gjort og dermed skabt pg præget mine børn som jeg ønsker...præcis som alle andre gør med deres børn...og det fantastiske er jo at man faktisk også ændrer sig en del fra barn til barn-smiler
Knus Eva..

ja det kunne jeg godt forestille mig.... man lærer hele livet og man lærer MEGET af at få børn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.