MariaE skriver:
Uha, jamen giver dem ret..mine lile pige bliver 5 mdr i næste uge og kunne på INGEN måde efterlade hende i en hel uge..aldrig. VEd du godt at små børn i den alder skal bare være væk fra deres forældre i ca 14 dage, så har de næsten glemt alt om syn, lugt, stemme osv???? det er desværre en undersøgelse der er lavet AMNGE gange og med samme resultat.....Så nej tak, en uge i den alder er slet ikke for så små børn synes jeg.
Mén en pige på 3 der beder om at hygge med bedste forældrene er noget helt andet.
Vores søn er dog kun passet ude 3 gange, pga lillesøster fødsel, en nat med bif tur med manden og nu her i weekenden hvor vi skal til bryllup på Sjælland. Ellers ikke om natten, kun om dagen.
Synes da bestemt man skal bruge en mulighed for pasning i ny og næ, det er kun sundt. Men man skal ikke aflevere sin unge.
Nu er det jo slet IKKE 14 dage jeg skrev om. Men en uge, fra mandag til søndag.
-Og da jeg som skrevet er alene med hende, er det VIGTIGT at hun får et forhold til andre end mig. (VISER DIV: UNDERSØGELSER!)
-Og jo jeg "taler" med hende flere gange om dagen, hun har trøjer med, med min duft. Så mon ikke hun nemt kan huske sin mor efter 5 dage, hvor hun ikke har set mig.
Anmeld