Pasning af guldklumpen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2009

Pige2009

Sanne skriver:

uuh ved ike helt om jeg kan undervære ham i 3 timer eller om mine bryster kan

vi har snaket om at lade min mor passe ham en dag i næste uge og vi så går ud og spiser så det lidtr letter at tage hjem hvis jeg ikke kan undevære ham han er jo kun 5 uger og mors lille dreng

Vi må mødes til babybio, når jeg føder. Selvom der er hele 10 uger til imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

Hellemor

Jeg synes, det er fint at børn bliver passet hos bedsteforældre engang imellem.. Det bruger vi da meget. Jeg synes da det er dejligt at kunne tage en hyggeaften med manden engang imellem uden lillemanden. Jeg savner ham da når det er og tjekker min mobil lidt ofte, men som regel har det jo bare været rent hygge, både for lillemande og for bedsteforældrene. Og så har mor og far jo fået ladet batteriet op igen....

Anmeld

23. juli 2009

Kaufie

Sanne skriver:

jo der er baby bio men syntes ikke det er sjovt at skulle afsted alnene og så slutter den først kl 13.30 da de er indlægt pause og så meget kan han slet ikke rumme endnu...

Jeg kan godt forstå du ikke vil afsted alene.

Da jeg var i babybio med mødregruppen kunne man snildt lægge børnene til at sove i barnevognen lige udenfor salen. Man fik så hvert et nummer, og når der var en, der græd, kom en fra personalet ind og kaldte det nummer ud.

Lyden er også skruet noget ned - og hvis man så evt har barnet i en slynge ind mod sig selv - så er det vel ikke værre for ham end hvis du sad hjemme i sofaen.

Men ok - jeg tror også min dreng var et par mdr før vi gjorde det første gang. Det vigtigste er jo, at du selv er tryg ved det hele - ellers får du ikke noget ud af filmen.

Anmeld

23. juli 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

jo jeg er ret sikker på at hun godt kan huske dig efter 5 dage :=) kan godt forstå dig.... havde problemer med at nå det hele selvom vi er to om Nikoline!

jeg er bare alt for pylret.... tror ikke jeg kunne gå 5 dage uden Nikoline... måske een eller to nætter....

Tak Karina

Jeg sad faktisk og tænkte på forlede dag, at jeg tror alene forældre har et andet forhold til at lade sit barn passe.

Her er der i det daglige IKKE mulighed for at få 2 min, alene. Jeg kan ikke smutte ud og handle når manden kommer hjem. Jeg har ikke mulighed for at tage på veninde besøg osv. IKKE fordi det er en hindring at ha´Malucca med. Men i dagelige har jeg bare en forstilling om at når der både er mor og far, at man ofte kan få lidt alene tid, om det så bare er mens man handler.

-Og jo jeg er også pyldret, da hun lå på NEO, blev de nødt til at "smide" mig ud, og så jeg kunne tage hjem, i en HEEEELLLL time inde jeg stod der igen.

Men som Eva skrev. så er vi jo forskellige. og HELDIGVIS FOR DET... Ellers ville verden da godt nok være et kedelig sted.

Anmeld

23. juli 2009

Honningblomst

ka-ri-na skriver:

ja det kunne jeg godt forestille mig.... man lærer hele livet og man lærer MEGET af at få børn...

Meget om børn og endnu mere om sig selv-smiler

Anmeld

23. juli 2009

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

Tak Karina

Jeg sad faktisk og tænkte på forlede dag, at jeg tror alene forældre har et andet forhold til at lade sit barn passe.

Her er der i det daglige IKKE mulighed for at få 2 min, alene. Jeg kan ikke smutte ud og handle når manden kommer hjem. Jeg har ikke mulighed for at tage på veninde besøg osv. IKKE fordi det er en hindring at ha´Malucca med. Men i dagelige har jeg bare en forstilling om at når der både er mor og far, at man ofte kan få lidt alene tid, om det så bare er mens man handler.

-Og jo jeg er også pyldret, da hun lå på NEO, blev de nødt til at "smide" mig ud, og så jeg kunne tage hjem, i en HEEEELLLL time inde jeg stod der igen.

Men som Eva skrev. så er vi jo forskellige. og HELDIGVIS FOR DET... Ellers ville verden da godt nok være et kedelig sted.

man har helt klart bedre mulighed for alene tid når man er to (alt efter forholdet).... Martin arbejder i Kolding og har derved lang transport.... derfor er han ofte totalt bombet... men jeg er sikker på at jeg har mere alenetid end du :0)

Anmeld

23. juli 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

man har helt klart bedre mulighed for alene tid når man er to (alt efter forholdet).... Martin arbejder i Kolding og har derved lang transport.... derfor er han ofte totalt bombet... men jeg er sikker på at jeg har mere alenetid end du :0)

Ikke fordi det skal gøres op i alene tid. Men du ved hvad jeg mener

som lige har ringet til Malucca, som IKKE havde tid da hun så tour de frækkert. (hendes ynglings beskæftigelse pt.)

Anmeld

23. juli 2009

Munder

Dejligt at høre, at jeg ikke er helt unormal.

Det er jo fantastisk at vi alle er forskellige, men ligefrem at blive dømt som ravnemor tog fuldstændig pusten fra mig.

Andrea var 1½ da vi tog en smuttur til Berlin med 2 overnatninger (før det var hun kun blevet passet med 1 overnatning), vi havde en rigtig dejlig tur,  men jeg må nok indrømme at jeg skubbede noget på toget på vej hjem

Malucca09 - fantastisk at du har muligheden for at få hende passet ved nogle du er tryg ved, det må være super hårdt at være alene om det hele.

Dorte

Anmeld

23. juli 2009

MetteT

Altså, det kan jeg slet ikk forstå folk blir forargede over, slet ikk med "så gammelt" et barn... Det er da bare super hygge for både barn og bedsteforældre... og for jer også, det gir altså noget til et parforhold at være sammen uden børn....
Vi ska selv på "kærestetur" i aften...
Og jeg glæder mig bare så meget...
Kathrine er 7 mdr og hende og hunden ska passes hos farmor og farfar i aften/nat, hvor vi så tar deres båd og sejler ind til byen og spiser på yndlings restauranten og sejler derefter en tur på søerne og hygger med noget kortspil og hvidvin.. Og sover derude i nat...
Det blir bare så hyggeligt altså..
Og det er da noget vi vil fortsætte med at gøre fremover...

Knus Mette

Anmeld

23. juli 2009

Munder

MetteT skriver:

Altså, det kan jeg slet ikk forstå folk blir forargede over, slet ikk med "så gammelt" et barn... Det er da bare super hygge for både barn og bedsteforældre... og for jer også, det gir altså noget til et parforhold at være sammen uden børn....
Vi ska selv på "kærestetur" i aften...
Og jeg glæder mig bare så meget...
Kathrine er 7 mdr og hende og hunden ska passes hos farmor og farfar i aften/nat, hvor vi så tar deres båd og sejler ind til byen og spiser på yndlings restauranten og sejler derefter en tur på søerne og hygger med noget kortspil og hvidvin.. Og sover derude i nat...
Det blir bare så hyggeligt altså..
Og det er da noget vi vil fortsætte med at gøre fremover...

Knus Mette

Ja, man bliver helt nyforelsket efter sådan en aften ik?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.